וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גופת התיירת הבריטית אותרה בניו זילנד: "בושה שזה קרה כאן"

הצעיר שנראה לאחרונה עם גרייס מילאן בת ה-22 באכסניה באוקלנד הואשם ברצח שלה, על אף שהמניע שלו אינו ברור. ראשת הממשלה הביעה את תנחומיה: "היא הייתה צריכה להיות בטוחה כאן"

עריכה: טל רזניק

צעיר בן 26 הופיע היום (שני) בבית משפט בניו זילנד אחרי שהואשם ברצח התיירת הבריטית גרייס מילאן בת ה-22. מילאן, סבורה המשטרה, נרצחה באוקלנד בין 1 ל-2 בדצמבר, וגופתה, שטרם זוהתה סופית, נמצאה בשולי כביש מחוץ לעיר.

היא נראתה בפעם האחרונה עם הצעיר נכנסת לאכסניה שבה שהתה, כחלק מהטיול שעשתה בעולם. יום לאחר מכן מילאן הייתה אמורה לחגוג את יום הולדתה, אך כשלא ענתה למשפחתה, המשפחה הבינה שמשהו קרה. הצעיר, שפרטיו לא נחשפו, יופיע לדיון נוסף בחודש הבא. המניע לרצח עדיין לא ברור.

ראשת ממשלת ניו זילנד ג'סינדה ארדאן, שכינסה מסיבת עיתונאים מיוחדת, אמרה כי זו "בושה והלם גדולים שזה קרה במדינה שלנו". היא הוסיפה: "בשם ניו זילנד, אני רוצה להתנצל בפני משפחתה של גרייס". לדבריה, "בתכם הייתה צריכה להיות בטוחה כאן, והיא לא הייתה. אני מצטערת על כך".

לקריאה נוספת
נכנסה למלון ונעלמה: בתו של מיליונר בריטי נרצחה בניו זילנד

גרייס מילאן, תיירת בריטית שנרצחה בניו זילנד. מערכת וואלה!
משפחתה הרוסה. גרייס מילאן/מערכת וואלה!

אבי המשפחה, המיליונר דיוויד מילאן, הגיע לאוקלנד אחרי שהתחוור שבתו אינה בין החיים. הוא סיפר כי המשפחה "הרוסה" ותיאר את בתו כ"אוהבת ומשפחתית". אתמול פרסם דקלן, אחד מאחיה של מילאן, אוסף של תמונות שלה, לצד מילות השיר "You Are My Sunshine".

הרצח של הצעירה גרם לאבל רב בבריטניה וגם בניו זילנד. בעיירת מגוריה וויקפורד, הניחו תושבים פרחים לזכרה של מילר, שרק לאחרונה סיימה את לימודיה באוניברסיטת לינקולן. רות' דייסון, חברת פרלמנט בניו זילנד, הייתה בין אזרחי המדינה שהביעו את תנחומיהם ברשתות החברתיות. היא כתבה שארצה מתאבלת יחד עם משפחת מילאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully