וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישה חודשי מאסר לאוסטרלי שהרג באכזריות קנגורו

10.12.2018 / 10:27

ריקי איאן סוואן בן ה-28 רדף אחרי שני קנגורו יחד עם כמה מחבריו, דקר אחד מהם 20 פעמים ובעט בראשו. התקיפה הברוטלית פורסמה ברשתות החברתיות וזעזעה את המדינה. "אני לא יודע מה קרה לי, זה לא אני שם בסרטון", אמר להגנתו

קנגרו עם גור. ShutterStock
באוסטרליה חיים כ-45 מיליון קנגורו/ShutterStock

צעיר אוסטרלי בן 28 נשלח לחמישה חודשי מאסר אחרי שהרג באכזריות קנגורו. ריקי איאן סוואן היה אחד מארבעה נאשמים בשימוש בכלי נשק לעינוי ולהרג שני קנגורו. הוא רדף אחרי אחד מהם ודקר אותו יותר מ-20 פעמים ואז בעט בראשה של החיה הגוססת. התקיפה תועדה ופורסמה ברשתות החברתיות.

"תקפת את החיה הזו בצורה פראית וברוטלית", אמר השופט דין פוטר, לפי רשת ABC האוסטרית. בהחלטתו, שנמסרה ביום שישי, אמר השופט כי מעשיו של סוואן היו התאכזרות לבעל חיים, שכללה עינויים, השחתה והתנהגות מרושעת.

להגנתו, אמר הצעיר: "אני לא יודע מה קרה לי. זה מבחיל. האדם שמופיע בסרטון הוא לא אני". בית המשפט במדינת המחוז מערב אוסטרליה השית 12 חודשי מאסר עליו, שבעה מהם על תנאי. הוא הודה בשתי עבירות של התאכזרות לבעלי חיים.

מוקדם יותר השבוע נגזרו שנתיים מאסר על שותפו של סוואן בגין שורת עבירות של התעללות בבעלי חיים, שתוארו על ידי בית המשפט כ"מפלצתיות".

באוסטרליה, לפי נתוני הממשלה, חיים כ-45 מיליון קנגורו. אוכלוסייתם גדלה במהירות, והיא כמעט כפולה מזו של תושביה, המונים כ-25 מיליון איש.

  • עוד באותו נושא:
  • אוסטרליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully