וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הפירמידה הגדולה של גיזה הייתה למעשה "מכונת אנרגיה עוצמתית"?

30.12.2018 / 8:40

סרט תיעודי של נטפליקס מעלה השערה שהפירמידה הגדולה של גיזה לא שימשה רק כמקום קבורתו של פרעה - אלא כמכונת אנרגיה שסיפקה חשמל לציביליזציה קדומה יותר מהפרעונים. למרבה ההפתעה - המומחים לא ממהרים לשלול זאת

The Pyramid Code

ההשערה הרווחת אודות הפירמידה הגדולה של גיזה (כמו פירמידות אחרות) היא שהיא נבנתה למען פרעה ח'ופו בן סנפרו מהשושלת ה-4, באמצע האלף השלישי לפנה"ס, ונועדה לשמש לו כקבר. אולם, מאחר שמדובר בהשערה שלא קיבלה שום ראייה מוצקת, נותר שם פתח קטן למוחם היצירתי של תאורטיקנים, שעלו כבר על כמה פתרונות הזויים למדי. בחודש שעבר עלתה טענה שאלה החייזרים שבנו את הפירמידה, הנחשבת לעתיקה שבשבעת פלאי תבל, ושהקשר הגאומטרי שלה עם הפירמידות האחרות והספינקס שסביבה נוצלו בידי אסטרונומים עתיקים כדי למפות את תנועת השמיים ולזהות את הזמן הנכון לגידול צמחים באזור. במקביל עלתה טענה שבחדרים הפנימיים של הפירמידה נמצאו כיסי אנרגיה עוצמתיים, טענה שמקבלת כיום חיזוק ממבקרת במקום שהרגישה שהוא מלא באנרגיה אלקטרומגנטית ושאין לה שום ספק שהמקום שימוש כ"מכונת אנרגיה" עוצמתית. מה שמעניין הוא שחוקרים בתחום לא ממהרים לשלול את דעתה וחלקם אפילו תומכים בה.

המבקרת המסתורית היא כרמן בולטר, יוצרת הסרט התיעודי של נטפליקס, "קוד הפירמידה", שנכחה בעצמה בתוך הפירמידה והרגישה לדבירה שזו מכונת אנרגיה. היא אמרה שהביקור במקום עורר אצלה ספקות שהמקום שימש כקבר. "למה בפירמידה הגדולה אין ציורי קיר? עיטורים? כלום. אנשים טענו שהפירמידות הן למעשה 'מכונות אנרגיה', אז אני משווה את זה לעובדה שאתה לא מקשט את התנור שלך".

הפירמידה היא מכונת אנרגיה?. The Pyramid Code, אתר רשמי
האם הפירמידה הגדולה של גיזה היא מכונת אנרגיה?/אתר רשמי, The Pyramid Code

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

"ההוכחות לנגד עיניכם": האם חייזרים באמת בנו את הפירמידות?

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully