וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קחו את החיים בהומור: אני צוחקת וזה מה שחשוב

לי גיא-רון

7.12.2018 / 16:40

יש לי הרבה קשיים בחיים, אבל אני לא צוחקת מהם. אני לא יודעת איך עושים את זה והייתי רוצה מאוד לדעת. קורה לא מעט שצוחקים איתי או לידי, אבל אני לא מבינה. אני רוצה להיקרע מצחוק כל היום ולהצחיק את מי שמסביבי. חוש ההומור של לי גיא-רון

לי גיא רון. ראובן קסטרו
כל אחד עם הומור שונה. גיא-רון/ראובן קסטרו

מה זה הומור? זאת דרך לצחוק על קשיים, לחוות את החיים עם חיוך, לתת לאנשים סיבה לחייך. אני לא תמיד מבינה אותו, בשבילי זה עניין של למידה. אני מנסה להבין מה מצחיק, אבל זה לא תמיד עובד. זה קשה, כי לכל אחד יש הומור שונה, שגם משתנה עם הגיל. ילדים למשל, צוחקים משטויות, כמו אנשים שנופלים או עושים טעות. מתבגרים, צוחקים על אנשים אחרים ומבוגרים על הקשיים בחיים וקצת גם על עצמם בהומור עצמי. כל אחד עם הומור שונה.

קורה לא מעט שצוחקים איתי או לידי, אבל אני לא מבינה. רק בשבוע שעבר זה קרה, כשאחת המשלבות שלי צחקה כשאמרתי לה "אל תעופי על עצמך". נעלבתי מזה מאוד. לא הבנתי למה היא צוחקת עלי, זה ממש פגע בי. היא שמה לב שנעלבתי והסבירה לי שאומרים את הביטוי הזה כבדיחה ועכשיו אני יודעת את זה. זאת כמובן לא הייתה הפעם היחידה. פעם לא הבנתי מה רוצים ממני, מדוע אמרו לי שאני מצחיקה, שהרי לטעמי לא סיפרתי שום בדיחה ועדיין אנשים צוחקים ממני. אני לא תמיד יודעת למה זה מצחיק, אבל צוחקים. נדמה לי שקיים פער מובנה ביני לבין אנשים "רגילים" בכל מיני פינות הבנה של החיים, מה שמתבטא לא מעט גם בתחום של הבנת ההומור.

אוהבת להראות צדדים אחרים שלי

יש לי חוש הומור משלי. אני אוהבת לצחוק עם חברים. אני לא תמיד מצחיקה אותם, אבל אני צוחקת וזה מה שחשוב. לדוגמה, אני אוהבת לבלף את המשלבות, לספר להן שטויות במיץ עגבניות. לפעמים אני אומרת שהייתי במקום מסוים או שעשיתי משהו שבטוח לא קרה והן מאמינות. לא מזמן אמרתי שהייתי בהופעה של אביהו מדינה. האמת היא שמעולם לא הייתי בהופעה שלו ומי שמתבדח איתי אומר עליי שאין מצב שאלך להופעה, חוץ משל שלמה ארצי (לא כל כך נכון). היא האמינה למה שסיפרתי ואותי זה הצחיק.

אני גם אוהבת להצחיק את המשפחה שלי. אולי הם לא מבינים אותי במאה אחוז, אבל הם מבינים את ההומור שלי. אני אוהבת להראות להם צדדים אחרים שלי, לא רק את האוטיזם, זה מאוד חשוב. מעניין שעבר זמן רב עד שההורים והאחיות שלי הפסיקו להתפלא מכך שאני לפעמים מצליחה לצחוק ולהגיב בדיוק ברגע הנכון למשהו שנאמר בצחוק או למעשה שנעשה והצחיק. הם עדיין ממש אוהבים כשזה קורה, אבל כבר לא מתפלאים כמו פעם.

לי גיא-רון. ראובן קסטרו
גם ככה החיים רציניים מדי. גיא-רון/ראובן קסטרו

צחוק זה דבר מיוחד. הוא דרך להביע אהבה, לבטא שכיף ביחד. אני אוהבת כשצוחקים איתי. זה מראה משהו על איכות טובה של הקשר. יש לי חברה שכשאנחנו נפגשות אנחנו צוחקות לא מעט. אני אוהבת אותה מאוד. צחוק היא תחושה ועשייה חיובית מאוד ומחברת.

מוזר מה שמצחיק אנשים מסוימים. רק עכשיו ראיתי קטע מתוך סטנד-אפ מפורסם של לואי סי קיי ולא הבנתי כלום. המשלבת שלי נקרעה מצחוק ואמרה שזה משהו שהרבה חברים שלה אוהבים. מצחיק איך כל אחד צוחק מדברים שונים. לי כנראה יותר קשה.

הרבה אנשים צוחקים על הקשיים שלהם בחיים. הם לוקחים את הקושי ופשוט מעבירים אותו בצחוק. יש לי הרבה קשיים בחיים, אבל אני לא צוחקת מהם. אני לא יודעת איך עושים את זה. הייתי רוצה מאוד לדעת. זאת דרך מדהימה לצחוק ולדעת לקבל ככה גם את הרע בחיים.

אני באמת הייתי רוצה לצחוק הרבה יותר, להבין הומור של אנשים, בעיקר של חברים. אני רוצה להיקרע מצחוק כל היום ולהצחיק את מי שסביבי. אני מאחלת לכל אחד מכם פשוט לצחוק מהחיים וככה תהיו מאושרים הרבה יותר. אני יודעת שמישהו פעם אמר - קחו את החיים בהומור. גם ככה הם רציניים מדי. אז עכשיו אני אומרת. מילה של לי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully