וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורע: הנשים שהוכיחו שאפשר להיות גם מדהימות וגם מכוערות

8.3.2018 / 0:14

בניסיון להוכיח שהאינסטגרם הוא זיוף מוחלט - או סתם בניסיון לשעשע - נשים החלו לפרסם תמונות שלהן "לפני ואחרי" בהן הן מוכיחות שגם נשים יפות יכולות להיות מכוערות להפליא אם רק יצטלמו בפוזה הלא נכונה

צילום מסך

בואו לא נהיה תמימים: כל התמונות שלנו באינסטגרם מחושבות היטב. כלומר, אין סיכוי שנעלה סלפי שלנו שלא צולם בפוזה ובתאורה המחמיאה לנו - או שלא עבר רמה מסוימת של ליטוש לפני. זו גם לרוב תהיה התמונה ה-23 מתוך 56 התמונות שצילמנו באותו הרגע ונראות כמעט אותו דבר. בבלוג שנפתח בטאמבלר תחת הכותרת "נשים יפות עושות פרצופים מכוערים" הוכיחו נשים אמיצות עד כמה מזויפות התמונות המחמיאות שהן מציגות לראווה ברשתות החברתיות. לצד תמונת סלפי מחמיאה שלהן, הן פרסמו תמונה כלל לא מחמיאה - ואפילו די מזעזעת - שלהן. ההבדל בין תמונות "הלפני ואחרי" כל כך משמעותי שקשה בכלל להאמין שזו אותה אישה שמופיעה בשתי התמונות.

אל תטעו: הנשים שבתמונות לא עברו ניתוח או ירדו במשקל. הן פשוט עשו סלפי בפוזה הכי לא מחמיאה שלהן. הבלוג המצליח הוביל לפתיחת אשכול ב"רדיט" שהצליח לגייס אליו עוד נשים שהסכימו לחשוף את הצד המכוער שלהן. אספנו לכם את המיטב ואתם מוזמנים להצביע לתמונת "הלפני ואחרי" שהכי זעזעה אתכם ולקבוע מי עבר את השינוי הקיצוני ביותר.

עוד בנושא:

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully