וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: נערה נרצחה במרכז של מבקשי מקלט והומלסים

המשטרה עצרה נער בן 19, אזרח המדינה שנולד בקניה, בחשד שרצח בת 17 במרכז הסמוך לעיר בון. הוריה התלוננו כי היא נעלמה ואחרי חיפושים נרחבים, הגופה אותרה במרכז. המניע לא ידוע

מקלט פליטים בעיירה סנט אוגוסטין, הסמוכה לעיר בון, גרמניה, 3 בדצמבר 2018. רויטרס
המרכז שבו נרצחה הנערה/רויטרס

המשטרה בגרמניה עצרה נער בן 19 בחשד לרצח נערה בת 17 שדווחה כנעדרת מאז יום שישי האחרון. גופתה של הנערה אותרה אתמול במקלט של מבקשי מקלט בעיירה סנט אוגוסטין, הסמוכה לבון, שבמדינת נורדריין-וסטפאליה. הוריה של הנערה, מהעיירה הסמוכה אונקל, דיווחה למשטרה כי היא נעלמה.

המשטרה אמרה היום (שני) כי היא עצרה את הנער, שנולד מחוץ לגרמניה אך מחזיק באזרחות, בחשד למעורבות במותה. דובר מטעם המשטרה הוסיף כי לפני מותה, הנערה ביקרה נער המבוגר ממנה בשנתיים במקלט עירוני שבו שוהים פליטים ומחוסרי בית. המניע לרצח עדיין לא ידוע.

אחרי חיפושים נרחבים בסוף השבוע, שכללו 150 עובדי הצלה ושוטרים, מצאו את הגופה אתמול בשעות הערב. מוקדם יותר אתמול החוקרים מצאו את בגדיה של הנערה ואת התיק שלה באגם זייגלר הסמוך, אחרי שאזרחים זיהו את חפציה.

המקלט שוכן בקצה אזור תעשייתי הסמוך לקו רכבת. אחרי שהצוות הפורנזי של המשטרה נשלח לזירה, גופתה של הנערה הוצאה מהמבנה בשעות הבוקר. גם ראש העיר, קלאוס שומאכר, נכח במקום.

  • עוד באותו נושא:
  • גרמניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully