וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוגרים חשבון: ארה"ב תקפה בכיר בדאעש שהוציא להורג שבויים מערביים

3.12.2018 / 10:55

הקואליציה פגעה בקבוצת בכירים בארגון בדרום-מזרח המדינה, בהם אבו אל-אומריאן, שאחראי בין היתר לעריפת ראשו של עובד סיוע אמריקני. לדאעש נותר כיס טריטוריה קטן בסמוך לגבול עם עיראק

.

הקואליציה האמריקנית נגד דאעש תקפה אתמול בערב (ראשון) את ממנהיג הארגון האחראים לרצח בני ערובה, כולל אזרח אמריקני - כך אמר השליח האמריקני בקואליציה.

"כוחות הקואליציה האווירית ביצעו תקיפה מדויקת נגד כמה מנהיגי דאעש בדרום-מזרח סוריה, כולל אבו אל-אומריאן", אמר ברט מקגורק. לדבריו, אבו אל-אומריאן היה אחראי להוצאה להורג של כמה אסירים, כולל של פיטר קסיג, עובד סיוע אמריקני שראשו נערף בסוריה ב-2014.

דאעש קיבל כמעט את כל שטחיו בעיראק ובסוריה שהיו חלק מהחליפות שעליה הכריז ב-2014, כולל את שני מעוזיו המרכזיים במוסול ובא-רקה. הקואליציה האמריקנית תומכת במיליציות כורדיות וערביות המנהלות מבצע לכיבושו מחדש של כיס השטח האחרון שבידי דאעש בסמוך לגבול עם עיראק.

אתמול דיווחה התקשורת הסורית הרשמית כי ארצות הברית שיגרה טילים לכמה עמדות של הצבא במדבר שבמזרח המדינה. לטענת גורם צבאי סורי, רק נגרם נזק ולא היו אבדות בנפש. הקואליציה האמריקנית לא הגיבה לכך.

לקריאה נוספת בנושא
"הראו רחמים": הורי השבוי של דאעש מתחננים על חייו
שבוי דאעש במכתב מצמרר להוריו: "מפחד שאמות בקרוב"

פיטר קאסיג – שבוי אמריקני המוחזק בידי דאעש. AP
הוצא להורג על ידי דאעש. השבוי האמריקני קסיג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully