וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של הודיה חשוד ברצח

10.12.2002 / 16:18

בצהריים נמצאה גופתה של הפעוטה הנעדרת בשדה ליד שני מושבים ממערב לירושלים; הבוקר חלה התפתחות בחקירת היעלמה של הפעוטה; צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה

גופתה של הפעוטה הנעדרת הודיה קדם פימשטיין נמצאה בצהריים טמונה באדמה בשדה סמוך למושבים אורה ועמינדב ממערב לירושלים. אביה של הפעוטה, אלי פימשטיין, נעצר בחשד לרצח בתו. המשטרה הטילה צו איסור פרסום על פרטי החקירה. הגופה הועברה לבדיקה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

מפקד מחוז ירושלים, ניצב מיקי לוי, כינס בצהריים מסיבת עיתונאים בעקבות מציאת הגופה. הוא ציין כי צו איסור הפרסום הוטל כדי לא לפגוע בחקירת המשטרה. הוא הדגיש כי האב היה במעקב במשך שלושת הימים האחרונים, ונעצר לפני מציאת הגופה.

הבוקר חלה התפתחות בחקירת היעלמה של הפעוטה בת השנתיים, שנעדרה מאז שבת. שוטרים וכבאים חיפשו הבוקר אחריה באזור הררי בפאתי ירושלים. בצהריים נמצאו באזור החיפושים פרטי לבוש של ילדה קטנה (סוודר ונעליים) ומעדר.

המשטרה מיקדה את חקירתה כבר מראשיתה באביה של הודיה, והבוקר הוא נלקח לחקירה תחת אזהרה. גם אתמול לפנות בוקר נחקר האב ועבר בדיקות פוליגרף, אך לא עלו מכך ממצאים חדשים או חד משמעיים.

השוטרים פשטו אתמול בפעם השלישית על דירתו של האב, וביצעו במקום חיפוש יסודי שכלל שבירת קירות. זאת, בניסיון לאתר חללים ששימשו אולי להסתיר את הנעדרת. החוקרים עזבו את הבית עם שקית ובה חפצים ומסמכים שהועברו לבדיקה. גם מחשבו האישי של האב נלקח לבדיקה.

בראיון לגלי צה"ל סירב האב להתייחס לחשדות המשטרה נגדו. "אני לא אפריע להם, אני צריך אותם בשביל למצוא את הבת שלי. לבד לא אמצא אותה, מי שימצא אותה זה הם. אני רוצה את הבת שלי", אמר האב. אמה של הודיה, רוני קדם, יצאה אתמול להגנת האב ואמרה כי היא עומדת מאחוריו, וכי היא יודעת שלא היה פוגע בהודיה מכיוון שהוא אוהב אותה והיא אוהבת אותו.

מוטי קדם, דודה של הודיה, אמר הבוקר: "אנחנו לא מאמינים שאלי היה יכול להרע לבתו. אלי פתח את כל מה שיש לו. הוא עשה כל מה שהוא יכול כדי לא להפריע למשטרה, ולעזור ככל האפשר. הם טיפחו את הודיה כאילו לא קיימים ביניהם חילוקי דעות. לא ניתן היה להסיק או לנחש שהם מעבירים איזו שהיא מתיחות לילדה".

הערכה: הנעדת מאום טובא נחטפה על ידי קרובי משפחה

גם החיפושים אחר הנעדרת השנייה באזור ירושלים, נור אבו טיר, נמשכים. במשטרה מתחזקת ההערכה כי נור נחטפה על ידי קרובי משפחתה בעקבות סכסוך חמולות. אתמול עוכבו לחקירה מספר בני משפחה מהחמולה היריבה.

באזור כפרה של נור, אום טובא, המשיכו מאות מתנדבים ושוטרים לחפש אחריה. צוות כיבוי אש הוזעק למקום כדי לרוקן מספר בריכות מים כדי לוודא שהילדה לא נפלה פנימה.

אביה של נור, אחמד אבו טיר, אמר אתמול: "אין לי מושג לאן נעלמה הילדה. אנו מודים לכל הסורקים ומקווים לראות את נור בקרוב בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully