וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסע המופלא הביתה: כלב שאבד לפני שנה וחצי נמצא 1,700 ק"מ מביתו

סינטרה בן החמש נעלם בברוקלין ואותר בטמפה, פלורידה, על ידי נערה בת 13. משפחתו של הכלב ההאסקי לא הסתירה את התרגשותה אחרי האיחוד המרגש עם מי שהגיע כמתנת יום ההולדת של בתם, שנהרגה בתקרית ירי כשנה וחצי לפני היעלמותו

סינטרה, כלב שנמצא בפלורידה, מרחק של 1,700 ק"מ מביתו בברוקלין, נובמבר 2018. --, .
חברים ובני משפחה הסיעו אותו לאורך החוף המזרחי. סינטרה בדרך הביתה/., --

סינטרה, כלב האסקי בן חמש שנעדר מביתו בברוקלין במשך שנה וחצי, נמצא בריא ושלם בטמפה, פלורידה - מרחק של כ-1,700 ק"מ. "לא האמנתי לזה, לא חשבתי שזה נכון, לא חשבתי שזה אפשרי", אמר בעליו לזמור וויליס לרשת CBS, אחרי האיחוד המרגש שאירע ביום שני.

דניס וריל, בת 13, סיפרה כי היא ראתה את סינטרה משוטט ברחובות לפני שלושה שבועות. "הוא לא פחד בכלל, הוא היה מאוד ידידותי", סיפרה. היא ואמה לקחו אותו לווטרינר, אך השבב שלו הציג מידע מעט שגוי ורק בזכות הרשתות החברתיות אותרה משפחתו. ביום ראשון, חברים ובני משפחה של שתי מהשפחות החלו להסיע את סינטרה לאורך החוף המזרחי של ארצות הברית.

סינטרה היה מתנת יום ההולדת ה-14 של ציון, בתו של לזמור, ונעלם כשנה וחצי אחרי שהיא נהרגה בשוגג בתקרית ירי בבית של חבר. האובדן של הכלב, שטרם ברור כיצד הגיע מברוקלין לטמפה, פתח את הפצעים מחדש. "זה היה קשה, זה עדיין לפעמים קשה, אבל אני שמח שהוא חזר", אמר האב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סינטרה, כלב שנמצא בפלורידה, מרחק של 1,700 ק"מ מביתו בברוקלין, נובמבר 2018. --, .
סינטרה עם משפחתו בברוקלין/., --

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully