וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא לבעלי קיבה רגישה: אישה תיעדה עטלף נלחם על חייו מול נחש

1.12.2018 / 0:05

בוני צ'אפלין נתקלה במחזה הנדיר בחצר ביתה ובמקום להזמין לוכד נחשים, העלתה קטעי וידאו לפייסבוק שתיעדו את המאבק שארך כמעט שעות ובסיומו הנחש ניצח בנוקאאוט

צילום מסך

לחלקנו יצא כבר לפחות פעם אחת להיתקל בנחש מאייים בחצר האחורית שלנו או בטיול בטבע, אבל מחזה כמו זה שנתקלה בו בוני צ'אפלין מקווינסלאנד הוא נדיר ביותר. בוני יצאה לחצר שלה כשלפתע היא נתקלה בנחש פיתון ענקי שלכד עטלף ונכרך סביבו לפני הארוחה שמצפה לו. בוני תיעדה כל רגע במאבק המתיש בין השניים, מאבק שהסתיים בניצחונו של הנחש שטרף באיטיות את העטלף חסר המזל.

נחש טורף עטלף. צילום מסך
הנחש חונק את העטלף האומלל/צילום מסך

נחש הפיתון, כידוע, בולע את הטרף שלו בשלמותו בלי ללעוס אותו, ובוני הנלהבת תיעדה את הבטן הענקית של הפיתון שנזקק להרבה מאוד זמן כדי לעכל את העטלף. כמה זמן? כמעט חמש שעות אחרי התיעוד הראשוני, הנחש צולם כשהוא חומק מהחצר אחרי שסוף סוף הוא עיכל את הטרף שלו.

גברת צ'אפלין, שהיתה יומיים לפני מעבר דירה, הסבירה מדוע היא לא קראה ללוכד נחשים כדי שילכוד את הנחש המסוכן: "לא הזמנתי לוכד כי זה עולה 80 דולר וזה ייאלץ אותנו לנטוש את הדירה למספר ימים". בווידאו שהעלתה בוני לא הסתירה את העובדה שהיא "שונאת נחשים" ברגע הראשון שהיא נתקלה במחזה הדי מצמרר, אבל מאידך היא לא הפסיקה לתעד את התהליך הארוך במספר קליפים שהעלתה לפייסבוק, תהליך שלו היו עדים גם ילדיה שהיו אלו שגילו ראשונים את העטלף וצפו במתרחש מתוך הבית.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

התיעוד במלואו

  • עוד באותו נושא:
  • נחש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully