וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום שישי השחור: המשטרה תחקור קטטה שפרצה ב"בלאק פריידי" בנייקי

25.11.2018 / 7:38

משטרת תל אביב פתחה בחקירה בעקבות קטטה שפרצה בחנות נייקי בחולון, במסגרת אירועי בלאק פריידי. בתיעוד נראים שני גברים שהוטלו על רצפת החנות, בזמן שאחרים מוסיפים להכותם. בנייקי סירבו להגיש תלונה למרות שכמה מעובדי החנות הותקפו

יח"צ - חד פעמי

משטרת תל אביב פתחה בחקירה בעקבות קטטה המונית שפרצה ביום שישי האחרון בסניף "נייקי" בחולון. האירוע האלים התפתח במהלך יום המכירות עליו הכריזה החנות לרגל "בלאק פריידי", לאחר שעל פי החשד, העובדים עמדו לסגור את החנות כדי למנוע את כניסתם של לקוחות נוספים.

בתיעוד האירוע נראים שני גברים מוטלים על רצפת החנות, בזמן שאחרים ממשיכים להכות אותם. בחברת נייקי סירבו להגיש תלונה בנושא, למרות בתיעוד נראים העובדים מותקפים בידי ההמון. כמו כן הוכו כמה מהלקוחות.

לקריאה נוספת:
הישראלים הסתערו על החנויות והייתה גם אלימות: סיכום קניות הבלאק פריידי בישראל
חסכון של עד 20,000 שקלים: כל מבצעי הבלאק פריידי

קטטה אלימה באירועי בלאק פריידי בחנות נייקי חולון - 23 בנובמבר 2018. צילום מסך, מערכת וואלה! NEWS
הקטטה בסניף נייקי בחולון/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך

זהו אינו המקרה הראשון שהתרחש בסוף השבוע האחרון, שבמהלכו הדירדרה חגיגת הקניות לאלימות. בקניון מלחה שבירושלים דווח על גבר בן 60 שנזקק לטיפול בעקבות אלימות מצד שלושה גברים שהתעמתו על חנייה, זאת לאחר שנוצר עומס אדיר במקום.

מלבד האירועים האלימים, במהלך הבלאק פריידי נשברו שיאי קניות - וגם תקלות. ביום שישי דיווחה חברת שב"א, שירותי בנקים אוטומטיים המפעילה את מערכות התשלומים הלאומיות, על כך שנשבר שיא בקניות באשראי עם יותר מ-10,000 עסקאות שבוצעו בדקה. בעקבות העומסים, לקוחות רבים דיווחו על תקלות בעת חיוב האשראי בקופה. חודש נובמבר נחשב לחודש העמוס ביותר מבחינת מבצעים. הוא התחיל עם יום ShoppingIL והמשיך ליום הרווקים הסיני כשבשיא החודש התקיים הבלאק פריידי ב-23 לנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully