וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגלית המרעישה הזאת היא ההוכחה שנמצא המיקום של האי האבוד אטלנטיס?

24.12.2018 / 8:28

סדרה של עיגולים מוזרים באיזור ביצתי בספרד הביאו יוצרי סרט דוקומנטרי להכריז על מציאתה של האימפריה המיתולוגית שתיאר אפלטון. האמת כנראה שוכנת במקום אחר

ATLANTICA Trailer - The Official Discovery of the Lost Empire of Atlantis - INGENIO FILMS

מאז שהוזכר בכתבי אפלטון, היו אינספור ניסיונות למקום את האי האגדי אטלנטיס ברחבי העולם - רבים קבעו כי הוא נמצא בסמוך למצר גיברלטר, אחרים בכלל טענו כי נמצא בכרתים, והיו עוד מספר טענות אחרות - כולל כאלו שגרסו שאטלנטיס מעולם לא הייתה קיימת. התהייה ההיסטורית הביאה לסרטי מדע בדיוני שתיארו את אטלנטיס כעיר תת-ימית, ומפעם לפעם נשמעות קביעות בעולם האמיתי לפיהן אטלנטיס בעצם חיה וקיימת, ולא רק אגדה מיתולוגית.

הנה, לא מזמן, קרוב לחופים שבדרום ספרד, נמצאו לפתע מעין מעגלים מוזרים באיזור ביצתי שהיה פעם חלק מציווילזציה שכבר לא קיימת. בצהובונים הבריטים מיהרו, כמובן, לקבוע כי מדובר בהוכחה לקיומה של אטלנטיס (!!!), אבל האמת ככל הנראה שוכנת במקום אחר.

עוד בנושא:

חוקרים טוענים: "מצאנו את תיבת נח בהר באיראן"
"טרולים דמויי איווק ערכו טקס מוזר במים": התיירים שלא האמינו למראה עיניהם
השיכור הזה הכניס יד לכלוב האריות כדי ללטף - כמובן שזה לא נגמר טוב

האם אטלנטיס נמצאה בספרד?. INGENIO FILMS, אתר רשמי
זו ההוכחה?/אתר רשמי, INGENIO FILMS
אטלנטיס נמצאה בספרד?. אתר רשמי
אטלנטיס נמצאה בספרד?/אתר רשמי

כך או כך, התגלית המרתקת הזו הגיעה בזכות שנים ארוכות של עבודת מחקר של מספר ארכיאולוגים שמוצגת בסרט "אטלנטיקה". אנשי המקצוע ערכו בין היתר סדרה של בדיקות קרקע ושלל ניתוחים באמצעות לוויינים, ובסיומם, כך נטען בסרט, "הוכחה ניצחת לקיומה של אטלנטיס. לראשונה בהיסטוריה, הצטרפו אל הצוות שלנו בזמן שאנחנו מאתרים את השרידים האמיתיים של אימפריית אטלנטיס, בדיוק כפי שאפלטון תיאר אותה!"

לקביעה הסנסציונית הזו אין באמת אחיזה במציאות, למרבה הצער, אבל מדובר בתגלית מרשימה לכל הדעות. ונסכם במילותיו של צ'ארלס אורסר, האוצר של המוזיאון להיסטוריה בניו יורק: "תבחרו מקום על המפה, ומישהו אמר שאטלנטיס היתה שם". נו, מילא.

  • עוד באותו נושא:
  • אטלנטיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully