וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילנה ראדה ליד קבר בתה: "לא אנוח עד שהמשפט ייפתח מחדש"

22.11.2018 / 16:38

12 שנה לאחר הרצח, בני המשפחה ותומכים רבים הגיעו לקברה של תאיר ראדה לטקס האזכרה השנתי. אמה אילנה תקפה את הפרקליטות: "לא ייתכן שהפרקליטות תעשה שוב ספין. אי אפשר לאטום את התיק הזה"

צילום: אלי אשכנזי, עריכה: יוסי אלטר

12 שנים לאחר שנרצחה בבית ספרה שבקצרין, בני משפחתה וקרוביה של תאיר ראדה עלו היום (חמישי) לקברה לרגל טקס האזכרה לזכרה. אמה של תאיר, אילנה ראדה, הצהירה כי בעקבות חשיפת הראיות החדשות תמשיך להילחם על מנת שייפתח מחדש המשפט בנוגע לזהות הרוצח.

"אני כל יום חיה את הרצח הזה", אמרה ראדה לוואלה! NEWS. "בדרך כלל זוכים לאהבה ולחיזוק.
די מאסתי במצב הזה שבו אתה הולך וננעלות דלתות. הן נטרקות בפניי בכל דרך אפשרית במסגת המאמצים לפתוח את החקירה מחדש. לא ייתכן שנמצא איזשהו נמצא איזשהו ממצא, ושוב הפרקליטות מנסה לעשות איזה ספין. ואני מצפה מכל רשויות החוק שייפתחו את התיק סוף סוף, אי אפשר לאטום אותו. אנחנו כבר כוח. אני אמשיך ואצעק ולא אוותר עד שהמשפט ייפתח מחדש".

אזכרה לתאיר ראדה 22 בנובמבר 2018. אלי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
"לא אנוח עד שהתיק ייפתח". אילנה ראדה, היום/מערכת וואלה! NEWS, אלי אשכנזי

בטרם החל טקס האזכרה, תקפה את פרקליט המדינה שי ניצן בעמוד הפייסבוק שלה. "ממה אתה כל-כך חושש החבר ניצן? אם אתה משוכנע, כפי שאתה חוזר ואומר, שהרוצח בכלאו, מדוע אתה ממשיך לעכב את בדיקת כל השערות שנתפסו בזירה?", כתבה.

ראדה הוסיפה: "כל מי שהתעמק בחומרי החקירה וקרא את פסקי הדין מבין שרוצחיה של בתי לא נתפסו והררי המילים שנכתבו על הרצח לא חשפו את מי שביצע אותו. למרות כל סימני השאלה וכל הראיות המצביעות על אחרים, שהתעללו בגופתה, הפרקליטות עומדת בסירובה לפתוח את התיק לחקירה מחודשת. הסערה הציבורית לא תשכך ואמון הציבור ימשיך להיפגע כל עוד שי ניצן, פרקליט המדינה יעמוד בסירובו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אזכרה לתאיר ראדה 22 בנובמבר 2018. אלי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
קברה של תאיר ראדה, היום/מערכת וואלה! NEWS, אלי אשכנזי

היום, העיתונאית שרון רופא, שכתבה ספר על תאיר, השתתפה אף היא בטקס האזכרה. "חלף עשור עד שהבנתי שלא די בכתבות שפרסמתי במהלך השנים", אמרה. "במהלך כל אותו עשור וכך גם עתה לא ירד משפט הרצח מסדר היום הציבורי, ערכאה ועוד ערכאה, קבוצת פייסבוק גדולה שקמה, עדויות חדשות שהלכו ונאספו, וקבוצה של אנשים טובים המאמינים שהפאזל טרם הושלם, כשעל הכול מנצחת האימא הלביאה שלך".

אזכרה של תאיר ראדה ז"ל, בית קברות קצרין, 22 בנובמבר 2018. אלי אשכנזי, מערכת וואלה! NEWS
טקס האזכרה, היום/מערכת וואלה! NEWS, אלי אשכנזי
  • עוד באותו נושא:
  • תאיר ראדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully