וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עברו רדף אחריו: מנהיג כנופיה לשעבר בדנמרק נרצח בעת השקת ספרו

21.11.2018 / 19:26

נאדין יאסר בן 31 נורה למוות בסיום האירוע החגיגי, שבו הציג את זיכרונותיו מהעולם שרצה לעזוב. "רצה חיים חדשים ולייצר שינוי עבור אחרים", ספד לו שר המשפטים

נאדין יאסר איש עולם הפשע לשעבר דנמרק. רויטרס
נורה בסיום ערב ההשקה של ספרו. יאסר/רויטרס

בכיר לשעבר בעולם הפשע הדני נאדין יאסר בן 31 נורה למוות בסיום אירוע חגיגי להשקת ספרו שהתקיים ביום שני. יאסר עזב את המקום ולפחות שתי יריות נורו לעברו ופצעו אותו והוא מת למחרת בבית החולים. היורה, שזהותו לא ידועה, נמלט מהזירה.

יאסר התפרסם כשדרן רדיו אחרי שהחליט לעזוב את עולם הפשע. הוא הנהיג את הכנופיה "לוס גרגוס" שהייתה מעורבת בעיקר בסחר סמים. ספר הזיכרונות שכתב, "שורשים", עסק בתהליך העזיבה שלו את עולם הפשע. במסגרת תכנית הרדיו שהגיש הוא נהג לספר פעמים רבות על ניסיון חייו.

עוד בוואלה! NEWS:
דיווח: טראמפ מקדם יוזמה לאזרוח הפליטים הפלסטינים במדינות ערב
תמונות הלוויין חושפות: עשרות אוהלי הפליטים בגבול סוריה
מאות פליטים בגבול ישראל-סוריה; חשש מאלפים רבים כשדרעא תופצץ

כוחות הביטחון מתעמתים עם מהגרים בגבול גרמניה ודנמרק, ספטמבר 2015. AP
כוחות הביטחון מתעמתים עם פליטים בגבול דנמרק, 2016/AP

"כמה עצוב, אינסופי וחסר משמעות", ספד לו ברשת החברתית שר המשפטים הדני, סורן פאפה פולסן. "פגשתי את נאדין פעם אחת, פגשתי אדם שרצה חיים חדשים בכל מאודו ורצה לייצר שינוי עבור אחרים. המחשבות שלי והניחומים נתונים לחבריו ולבני משפחתו".

יאסר נולד בטורקיה והיגר לדנמרק בגיל ארבע. כשקיבל את הבשורה שהוא עתיד להפוך לאב, הוא החליט לעזוב את עולם הפשע ולהצטרף לתכנית שתאפשר לו חיים חדשים.

המשטרה הדנית מדווחת שיאסר התלונן על ניסיון תקיפה בשנה שעברה לאחר שעזב את עולם הפשע. עוד מסרה המשטרה שבשנה זו תועדו מספר אירועי ירי הקשורים לכנופיות. פוליטיקאים בדנמרק קשרו בין העלייה באלימות לבעיית הפליטים באזור.

(עדכון ראשון 14:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully