וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אל על, תודה על הסיוט": טיסת האימה של לירון אטיה הסובל משיתוק

סולן להקת "הפיל הכחול", המשותק בפלג גופו התחתון, תכנן לבלות עם חברתו בקפריסין, אך "על אל" הטיסה אותם ללא תיק התרופות. כעת, הוא מחכה לתיק - מבלי יכולת להשתמש בשירותים. "אני רותח מעצבים ומת מכאבים". בתגובה נמסר: "נסיבות האירוע מתוחקרות"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"רותח מעצבים ומת מכאבים". לירון אטיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

החופשה בקפריסין הפכה לטיול בלהות. בפוסט שפרסם היום (שישי) בפייסבוק סיפר לירון אטיה, סולן להקת "הפיל הכחול", על הייסורים שעבר בחופשה בקפריסין שלדבריו הפכה ל"סיוט של החיים". אטיה, שהפך בשנת 2005 למשותק בפלג גופו התחתון בגלל תאונות סנובורד, כיום נוטל תרופות ונעזר בכיסא גלגלים. לדבריו, חברת "אל על" החליטה להטיס אותו לקפריסין ללא התיק שלו - שכולל ציוד חיוני כמו בגדים ותרופות - בגלל שהמטען של כיסא הגלגלים שלו נמצא "חשוד", וזאת מבלי לעדכן אותו על כך מראש. "אני רותח מעצבים ומת מכאבים", כתב.

כשהוא ובת זוגו החליטו לנסוע לחופשה, הם בחרו בחברת "אל על", כדי להקל על ההתמודדות עם תכנון הטיסה ועם הביורוקרטיה לנוכח מצבו הרגיש של אטיה. "שבע שנים לא יצאתי מהארץ", סיפר. "כל הזמן דברים מסתבכים כשאני טס וכבר התייאשתי מזה. השנה החלטתי לשבור את המעגל ולעשות את זה. כבר שלושה חודשים שאני מתכנן טיול של שישה ימים לקפריסין".

בפוסט שהפך ויראלי כתב כי אחר "התכתבויות עם בתי מלון כדי למצוא חדר בלי מדרגות, ומיילים עם חברות תעופה לגבי הנגישות. החלטנו לטוס אל-על, שעלו כפול מהאופציה הזולה, אבל לפחות כל הארגונים בעברית".

הפוסט שכתב אטיה:

אטיה סיפר כי הוא בקשר עם החברה בשלושת השבועות האחרונים: "שלחתי, לבקשתם, את המפרט של כיסא הגלגלים, תמונות וסרטונים של הסוללה, והעברתי שעות בטלפון שירות הלקוחות כדי לסגור את כל הפינות".

למרות ההכנות הקדחתניות מראש, הבעיות צצו כשלירון וחברתו נחתו בקפריסין. "אתמול הגענו לקפריסין ומכל התיקים דווקא התיק שלי לא הגיע, ועוד איזה תיק? עם כל הכדורים והתרופות. אל-על החליטה לא להטיס אותו, בלי לעדכן אותי, בגלל שלדבריהם היה בו משהו חשוד - המטען של כיסא הגלגלים. אותו כיסא שעשינו לו בוק באימייל".

"אני לא יכול ללכת לשירותים בלי התיק", הוסיף אטיה. "אני כאן מאתמול, בלי אפשרות ללכת לשירותים, כואב לי ואני שונא את כולם. אין לי בגדים, אין לי מטען לכיסא, ואין לי כדורים. אחרי שלוש שעות עיכוב בשדה, אל-על הבטיחו שישלחו את התיק אתמול בערב, לא שלחו. אחרי זה הבטיחו שיגיע היום בשמונה בבוקר, לא הגיע. כרגע הם טוענים שהוא יגיע בחמש בערב. מה אכפת להם? הם יכולים ללכת לשירותים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

תגובת אל על: "מצרים על עוגמת הנפש מתנצלים בפניו"

אטיה התפרסם ב-2009 עם השיר "יסמין" שהוא וחברי להקתו "הפיל הכחול" כתבו, גרף עשרות מיליוני השמעות ביוטיוב, מאות הופעות ופסגת מצעדי הפזמונים. שמה של הלהקה "הפיל הכחול" נקרא על שם הגלולה הכחולה שנאלץ לירון לבלוע בימי אשפוזו בבית החולים השיקומי "בית לוינשטיין". בנוסף לאהבה למוסיקה, אטיה הקים עם חברו רועי מישר את חברת Look & Listen לעריכת וידאו ואנימציה.

השניים עומדים מאחורי עשרות פרסומות ופינה בתוכנית הסאטירה "ארץ נהדרת" בערוץ "קשת 12". אטיה ומישר השתתפו בקמפיין של משה אטיאס, שהתמודד לראשות עיריית אשקלון, ואטיה אף התמודד על מקום במועצת העיר.

מחברת "אל על" נמסר בתגובה: "נסיבות האירוע מתוחקרות אך עוד בטרם יתבררו אנו מצרים על עוגמת הנפש שנגרמה לנוסע ומתנצלים בפניו. מנכ"ל אל על מטפל באופן אישי באירוע ושוחח עם משפחת הנוסע. הציוד צפוי להגיע לנוסע הערב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להקת "הפיל הכחול"/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully