וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודו: תינוק בן 12 יום נחטף על ידי קוף - ומת

העיר אגרה, שבה שוכן הטאג' מאהל, חווה יותר ויותר תקיפות של קופים בשל אובדן בתי הגידול. אחד מהם חדר לבית, חטף תינוק ופצע אותו קשות. הוא השליך אותו על גג אחרי שהשכנים רדפו אחריו, אך העולל מת בבית החולים

קוף בסמוך לאתר טאג' מאהל בעיר אגרה, הודו, מאי 2018. רויטרס
מגיעים לחפש אוכל. קוף בסמוך לטאג' מאהל, מאי/רויטרס

תינוק בן 12 יום מת אחרי שקוף חטף אותו מאמו בצפון הודו - כך דיווחה היום (חמישי) רשת BBC. אמו של התינוק היניקה אותו בביתם בעיר אגרה, כשהקוף נכנס לבית וחטף אותו. אחרי שתושבים מקומיים רדפו אחריו, הקוף השליך את התינוק, שננשך קשות, על גג של אחד השכנים והוא מת מפצעיו בבית החולים.

"יש יותר מדי קופים באזור", אמר דירנדרה קומר, הדוד של התינוק, ל-BBC. הוא סיפר כי המשפחה שבורה. "אנחנו חיים בפחד. אמרנו לממשל כי אנו זקוקים לעזרה אבל הוא לא עשה דבר. האם של התינוק לא מסוגלת לדבר. סבתו של התינוק, פושפה דווי, אמרה כי המשפחה לעולם לא תתאושש.

לקריאה נוספת
מצוד בהודו אחרי קוף. החשד - חטף תינוק שנמצא מת בבאר

אג'אי קושל, הקצין האחראי על תחנת המשטרה המקומית, אמר לרויטרס כי התינוק נפצע קשות. "הקוף נשך אותו בראשו והשליך אותו רק אחרי שתושבים רדפו אחריו עם מקלות וזרקו עליו אבנים", אמר.

בעיר, שבה שוכן הטאג' מאהל, נרשמו שורת תקריות עם קופים בחודשים האחרונים. בספטמבר הותקף פעוט על ידי כמה קופים והוא עדיין מאושפז בבית חולים. במאי, שני תיירים הותקפו על ידי קופים בטאג' מאהל.

שרבאן קומר סינג', פעיל איכות סביבה מקומי, הסביר כי הקופים הופכים לתוקפניים יותר כתוצאה מהרס בתי הגידול שלהם לטובת התרחבות העיר. הוא הוסיף כי כמה ארגונים מקומיים דורשים לסרס את הקופים ולהסיר אותם מרשימת בעלי החיים המוגנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully