וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מאבטח שחור שעצר אדם חמוש - נורה למוות על ידי שוטר

13.11.2018 / 16:27

צעיר שריתק אדם שפתח בירי בבר בפרבר של שיקגו נהרג מירי של שוטר שהגיע למקום וזיהה אותו כאיום. "כולם צעקו 'זה מאבטח'", סיפר עד ראיה. משטרת אילינוי תפתח בחקירה

מאבטח שחור שנורה למוות על ידי המשטרה בפרברי שיקגו, אילינוי, ארה"ב - 13/11/18. ללא קרדיט, מערכת וואלה! NEWS
"חלם להיות שוטר יום אחד. רוברסון/מערכת וואלה! NEWS, ללא קרדיט

מאבטח שחור נורה למוות בבר בפרבר של שיקגו על ידי שוטר, בזמן שריתק חשוד בירי שפרץ במקום. ג'מל רוברסון, בן 26, חבש על ראשו כובע שעליו היה כתוב "אבטחה" מת בבית החולים, שאליו פונה אחרי התקרית שהייתה ביום ראשון. ארבעה בני אדם נוספים נפצעו, בהם גם החמוש החשוד בירי. משטרת מדינת איליוני הודיעה כי היא פתחה בחקירה.

"כולם צעקו 'הוא מאבטח'", סיפר אדם האריס, עד ראייה, לרשת WGN-TV, על ההתרחשויות. המשטרה אמרה כי לרוברסון, אב לתינוק בן תשעה חודשים, היה רישיון לשאת כלי נשק. פרטיו של החשוד בירי המקורי טרם נמסרו והוא עדיין מאושפז בבית חולים. יתר הפצועים לא נתונים בסכנת חיים. החוקרים אמרו כי השוטר הגיב לקריאה מהעיירה מידלותיאן וירה ב"אדם עם אקדח". הוא זוהה כרוברסון.

עורך דינו הגיש תביעה על הפרת זכויות אזרח ודורש פיצויים של כמיליון דולר בשם אמו של רוברסון, ביאטריס. הוא אמר כי ג'מל היה לבוש בשחורים, אבל לבש כובע שזיהה את עבודתו כמאבטח.

הכומר מארווין האנטר אמר כי רוברסון היה "אדם צעיר והגון" ונגן קלידים מבטיח בכנסייה שלו ובאחרות באזור. לדבריו, הוא ניסה להרוויח מספיק כסף כדי לקנות דירה חדשה. האנטר הוא קרוב משפחה של לקוואן מקדונלד, נער שחור שנורה למוות על ידי שוטר לבן בשיקגו ב-2014, במקרה שהסעיר את ארצות הברית.

לפי אלמנתו, היו לו תקוות להיות שוטר יום אחד. "זה עמד להיות חג המולד הראשון של התינוק שלי עם אביו ועכשיו הוא הולך להחמיץ את הכול", אמרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully