וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של החייל שנפצע מנ"ט: "התקשר לשאול לשלומנו שעה לפני"

13.11.2018 / 13:15

אמו של לוחם צה"ל שנפגע באורח אנוש מירי טיל ה"קורנט" משטח הרצועה לעבר אוטובוס שלצידו עמד שמעה על התקרית, לאחר ששוחחה עמו בטלפון. "הנסיעה לבית החולים הייתה הארוכה בחיי, אנחנו עדיין מתפללים". בחדר הסמוך שוהה משפחתו של הקצין שנפצע בהתקלות בעומק הרצועה

פגיעה ישירה באוטובוס - שני בני אדם נפגעו באורח קשה מפגיעה ישירה של טיל נ"ט באוטובוס בעוטף עזה/שימוש בסרטון לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

כשעה לפני שנפצע באורח קשה מאוד מטיל נ"ט שנורה אתמול (שני) לעבר אוטובוס בסמוך לגבול, התקשר הלוחם לאמו ושאל אותה אם הכל בסדר בבית. האם שמעה על הפגיעה של הטיל באוטובוס, אך לא שיערה בנפשה שבנה הבכור שהתגייס רק לפני שבעה חודשים לצה"ל הוא הפצוע בתקרית. רק כשהגיעה לביתה ביישוב גן יבנה היא קיבלה את ההודעה שבנה במצב קשה בבית החולים.

"הנסיעה מגן יבנה לבית החולים סורוקה הייתה הקשה ביותר והארוכה ביותר בחיי", סיפרה האם. היא הספיקה לראות את בנה בין שני הניתוחים שעבר הלילה. החייל מאושפז עדיין במצב קשה ביחידה לטיפול נמרץ. "הרופאים אמרו לי לפני זמן קצר שהוא יצא מכלל סכנה אבל אני מבקשת מכולם להתפלל לשלומו".

פיצוץ אוטובוס מחמאס. אין, מערכת וואלה! NEWS
תיעוד הפגיעה באוטובוס שלצידו נפגע הלוחם, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, אין

מתחקיר ראשוני עולה כי דקות אחדות לפני הפגיעה ירדו מהאוטובוס 30 חיילי צה"ל על מנת לעבור תדרוך. כלי הרכב היה ריק בעת פגיעת טיל הנ"ט. האוטובוס נפגע בחלקו האחורי. הפלגים הפלסטיניים בעזה קיבלו אחריות על הירי לעבר האוטובוס. לדבריהם, היה זה טיל נ"ט מדגם קורנט שנורה לעבר כלי הרכב.

האם סיפרה כי בשיחה עם בנה לפני האירוע הוא אמר כי הוא נמצא בפעילות בדרום במסגרת הקורס הצבאי שהוא עובר. הבן סיפר כי הטלפון יהיה סגור ולא יהיה זמין ושלא תדאג. "הוא היה בשיירה של כלי רכב שהיו ליד האוטובוס. הוא נפגע מהרסיסים של הטיל שפגעו באוטובוס", סיפרה האם.

עוד באותו נושא

פגיעה ישירה באוטובוס: חמאס פרסם את תיעוד פגיעת הטיל בעוטף

לכתבה המלאה
פגיעת הפצמ"ר באטובוס. אליהו הרשקוביץ, "הארץ", מערכת וואלה! NEWS
האוטובוס שנפגע במירי הנ"ט, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, אליהו הרשקוביץ, "הארץ"

במסדרון במחלקה בקומה הראשונה של בית החולים סורוקה בכניסה ליחידה לטיפול נמרץ שוהות שתי המשפחות של שני לוחמי צה"ל. האחת, משפחתו של הקצין שנפצע באורח קשה יממה לקודם לכן בפעולה שהסתבכה בלב רצועת עזה. "ברוך השם מצבו השתפר והוא שב להכרה", אמר אחד מבני המשפחה.

בספסל הסמוך יושבים בני המשפחה של החייל שנפצע אמש. "אנחנו מעדיפים שלא לפרסם את שמו שלא כל הקרובים אליו יודעים על פציעתו. הרופאים הבטיחו לקראת הערב שינסו להעיר אותו ולהחזירו להכרה ואנו מצפים לזה מאוד. הוא הבן הבכור שלנו מתוך ארבעה ילדים. אנחנו מוקפים כרגע בבני משפחה וחברים שנמצאים פה אתנו", הוסיפה אמו של הלוחם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully