וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסלמה ששינתה את התוכניות: הבת מצווה נדחתה, החתונה תהיה מצומצמת

13.11.2018 / 6:45

רוני לוי חיכתה לחגיגות הבת מצווה, המוזמנים אישרו הגעה אך שעות ספורות טרם האירוע נשמעו אזעקות ששינו את התוכניות ואילצו אותה לדחות את החגיגה. מאור ובתאל בחרו בתאריך זה במיוחד להתחתן. הם שריינו מקום והזמינו אורחים מחו"ל, אך למרות הביטולים הם ממשיכים כמתוכנן

מאור פנקר ובת אל מתחתנים. מערכת וואלה! NEWS
החתונה חייבת להימשך. חתונתם של מאור ובת אל פנקר, אתמול בערב/מערכת וואלה! NEWS

הכל כבר היה מוכן לקראת חגיגת בת המצווה של רוני לוי, תושבת הישוב מיתר, סמוך לבאר שבע. האולם הוזמן, המנות נבחרו וכל החברים מבית הספר ומהישוב כבר אישרו הגעה. סביב השעה 17:30 נשמעה בישוב של לוי, אזעקת "צבע אדום" ששיתה את התמונה. "היא התחילה לבכות ולהקיא, כל האיפור והתסרוקת שעשו לה נהרסו", סיפר לוואלה!NEWS קובי, אביה של לוי. בנוסף לאזעקות, החלו להגיע הודעות הביטול, "קבוצת הוואטסאפ של רוני התחילה להשתגע, הודעות על גבי הודעות של חברים וחברות שהודיעו שבגלל המצב והמלצה להישאר בקרבת מקומות ממגונים, הם לא יגיעו לבת המצווה". לדבריו של אביה, המשפחה קיבלה החלטה לדחות את האירוע לימים "רגועים וטובים" יותר. "זה בא דווקא מהילדה", סיפר לוי. " היא כל כך חיכתה לאירוע ואמרה שעדיף שנדחה את בת המצווה למועד אחר, רגוע ובטוח יותר, שכולם יגיעו לחגוג איתנו".

לוי הודה למנהל אולם "גני אגמים" בבאר שבע שאפשר למשפחה לדחות את האירוע למועד אחר ללא כל חיוב נוסף. המנהל, שלום ג'יבלי, סיפר על המציאות המורכבת, של לנהל אולם אירועים בעיר שהפכה גם בחלוף הזמן וההסלמה למטרה של ירי רקטות מעזה. "מאז שעות הצהריים הגיעו אלינו הדי הפיצוצים ורעש המטוסים הצבאיים מהרצועה", סיפר ג'יבלי. לדבריו, עד לשעה 19:00 הוא לא ידע איזה משני האירועים שתוכננו הערב באולם יתקיים כמתוכנן, "הוחלט לבטל את בת המצווה אך להשאיר את החתונה. "כבר עכשיו יש באולם אורחים שהגיעו לחגיגת החתונה של הזוג", הסביר ג'יבלי.

רוני לוי שדחתה בת מצווה בבאר שבע. מערכת וואלה! NEWS
דחתה לזמנים רגועים יותר, רוני לוי/מערכת וואלה! NEWS
מאור חותם על הכתובה, חתונה בבאר שבע שמשכת למרות הטילים. מערכת וואלה! NEWS
חוגגים למרות המצב. מאור פנקר חותם על הכתובה, אתמול בערב/מערכת וואלה! NEWS

מאות הרקטות לא מנעו ממאור פנקר להינשא לבחירת ליבו בתאל. פנקר אמר לוואלה!NEWS כי בשום מצב הוא לא התכוון לדחות את החתונה שלו. "חיכינו לאירוע הזה הרבה זמן", הסביר פנקר. "הוזמנו אורחים רבים, אפילו כאלה שהגיעו בטיסה לישראל, כך שלא היה מצב שנדחה את החתונה שלנו. התאריך הזה חשוב לנו מאוד ולמרות ההודעות של חלק מהאורחים שהודיעו שלא יגיעו בגלל המצב, החלטנו לקיים את החתונה כמתוכנן".

על המציאות של המורכבת עמה מתמודדים בעלי העסקים בדרום הוסיף ג'יבלי מנהל המקום, "התחושות לא נעימות, בכל זאת מבטלים אירוע שחיכו לו והתכוננו אליו הרבה זמן. אפשרתי להם לדחות את האירוע ללא כל חיוב, אבל לי נוצרה בעיה, יש כאן אוכל שהוכן מראש, צוות שהגיע לעבוד ועדיין למרות הכל, עם האזעקות והחשש הוחלט כן לקיים את החתונה".

אולם גני אגמים בבאר שבע, 13.11. מערכת וואלה! NEWS
ממשיכים בשמחה. אולם "גני אגמים", אתמול בערב/מערכת וואלה! NEWS
  • עוד באותו נושא:
  • באר שבע
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully