וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשופים לירי מול הטילים של חמאס: תחקיר שיגור הנ"ט על האוטובוס

13.11.2018 / 8:28

בצה"ל תחקרו מדוע שני אוטובוסים שהסיעו חיילים הגיעו לאנדרטת "חץ שחור" סמוך לרצועת עזה, על אף שהאזור נסגר לתנועה. בנוסף, נבדק למה לא התריעו בפני הכוחות כי הם חשופים לירי מעבר לגבול. גורמי צבא אמרו כי לא ברור אם ארגון הטרור תצפת ובעקבות כך שיגר את טיל הנ"ט

פגיעה ישירה באוטובוס - שני בני אדם נפגעו באורח קשה מפגיעה ישירה של טיל נ"ט באוטובוס בעוטף עזה/שימוש בסרטון לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

אתמול (שני) קרוב לשעה 16:30 שוגר טיל נ"ט לעבר אוטובוס אזרחי באנדרטת "חץ שחור", סמוך לגבול רצועת עזה והעלה אותו באש. מתחקיר האירוע עולה כי שני חיילים נפצעו מהדף ורסיסים. אחד מהם, בן 19, פונה לבית החולים סורוקה בבאר שבע באורח קשה.

הבוקר נסגר האזור למטיילים בצו אלוף פיקוד דרום הרצי הלוי מחשש לנקמה של חמאס. האזור קרוב מאוד לגבול ונמצא בכינון ישיר לעמדות ארגון הטרור בעזה. את הצו אכפו שוטרי המשטרה הצבאית. מסיבה לא ברורה, אל הגבעה הגיעו שני אוטובוסים שהסיעו חיילים.

פגיעת הפצמ"ר באטובוס. אליהו הרשקוביץ, "הארץ", מערכת וואלה! NEWS
האוטובוס שנפגע מפצמ"ר, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, אליהו הרשקוביץ, "הארץ"

בפיקוד הדרום מתחקרים את האירוע על מנת להבין כיצד הסעות החיילים נכנסו למרחב הגבעה שנשלטת בתצפיות של חמאס ומדוע אף אחד לא התריע בפני הכוחות שהם חשופים לירי מעבר לגבול. גורמי צבא אמרו כי לא ברור אם ארגון הטרור תצפת וראה שהאוטובוס ריק מחיילים ואז שיגר את הטיל לעברו.

האוטובוס הראשון הוריד חיילים מיחידות מטה שעברו תדריך בחורשה הסמוכה, על רקע ההידרדרות הביטחונית במרחב. אוטובוס נוסף הגיע לאחר מכן והחיילים שירדו ממנו התרכזו בקרבת מקום. מתחקיר צה"ל עולה כי שני החיילים שנפגעו היו מנוסעי האוטובוס הראשון, עמדו לא רחוק מהאוטובוס השני. אחד החיילים שנכח בשטח בעת התקרית אמר כי "כולנו יכולנו למות מהפיצוץ, היינו מאוד קרובים. אמרו לנו שהאוטובוס נפגע מטיל נ"ט, אנחנו לא יודעים מאיזה סוג".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
זרית פגיעת הפצמ"ר בעוטף עזה 12 בנובמב 2018. אנשי הדממה, מערכת וואלה! NEWS
פגיעת הפצמ"ר, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, אנשי הדממה

לאורך הגבול בשטח הישראלי ישנם לא מעט מוקדים שמהווים נקודת תורפה וחשופים במיוחד בעת הסלמה לירי צלפים ונ"ט מהצד הפלסטיני. לפני מבצע צוק איתן הוחלט לשתול עצים במרחב במימון קק"ל במטרה להפריע ולשבש את כוונותיהם של ארגוני טרור.

הפלגים הפלסטיניים בעזה קיבלו אחריות על הירי לעבר האוטובוס. בנוסף, יצאה הודעה משותפת לכלל הפלגים האומרת כי הירי הוא תגובה לפעולת צה"ל שלשום, בה נהרגו שבעה פלסטינים. ועדות ההתנגדות העממית ברצועה מסרו כי "פלגי ההתנגדות החליטו להרחיב ולהעמיק את התגובות נגד פשעי והתקפות הכיבוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully