וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלפי של החשפנית הפצועה באלונקה מעורר קנאה ברשת: "גם אני רוצה להיראות ככה עם צוואר שבור"

18.11.2018 / 9:08

חשפנית (שכתץבה בתואר "הגוף הלוהט ביותר") נפצעה במהלך מופע חשפנות ושיתפה את עוקביה באינסטגרם בסלפי מהאלונקה בדרך לבית החולים. ברשת התעלמו ממצבה הבריאותי והתייחסו לאיפור המושלם שלא ירד גם אחרי שפרצה בבכי

thefrankiefactor

אנחנו במקומה היינו נעלבים, אבל החשפנית פרנקי פאטל דווקא מאוד הוחמאה לגלות שאלפי העוקבים שלה מתרשמים יותר מהאיפור שלה - מאשר דואגים למצבה הבריאותי. פאטל - במקור מפרת', אוסטרליה - נפלה נפילה כואבת במהלך מופע חשפנות שהתקיים ב-2 בנובמבר ושברה את עצם הבריח. פרמדיקים שהגיעו למקום הרגיעו את הפרפורמרית המבוהלת, העלו אותה על אלונקה ולקחו אותה אל בית החולים הקרוב. בזמן ששהתה על האלונקה, פאטל החליטה שאין זמן טוב מזה לסלפי - ושיתפה את 34 אלף העוקבים שלה באינסטגרם בתמונה מזירת האירוע.

החשפנית, שזכתה ממש לאחרונה בתואר "הגוף הלוהט ביותר" בתחרות מיס עולם בעירום, שיתפה כמה תמונות באינסטגרם, שבאחת היא נישאת על אלונקה עם תומך צוואר. עוקביה מיהרו להגיב, אולם במקום לשאול למצבה ולנסות להבין מה בדיוק קרה לה - הם התמקדו באיפור המושלם שלה. אנשים הופתעו לגלות שעל אף ההיסטריה, היא עדיין נראית מושלם. "וואו, הלוואי שאני הייתי נראית ככה במצב כזה", אמרה אחת בתגובות ואחרת הוסיפה: "אפשר רגע לדבר על האיפור המושלם שלה? איך זה הגיוני? אני חייבת לדעת את כל הסודות".

החשפנית פרנקי פאטל. thefrankiefactor, אתר רשמי
פרנקי פאטל על האלונקה/אתר רשמי, thefrankiefactor

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

ההופעה בטקס פתיחת שנת הלימודים בגן: חשפנית על עמוד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully