וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רודף שלום מזויף": מפגינה חשופת חזה התפרצה לעבר שיירת טראמפ בפריז

11.11.2018 / 14:02

נשיא ארה"ב הגיע לבירת צרפת לטקס שבו מציינים מנהיגים מרחבי העולם מאה שנה לסיום מלחמת העולם הראשונה. בדרכו לשער הניצחון הגיחה מפגנה שנעצרה על ידי המאבטחים. שני מפגינים נוספים נעצרו בתקרית אחרת

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

משטרת צרפת עצרה היום (ראשון) מפגינה חשופת חזה שהתפרצה לעבר שיירתו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בדרכו לטקס לציון מאה שנה לסיום מלחמת העולם הראשונה בפריז. היא סולקה על ידי כוחות הביטחון, יחד עם שני מפגינים נוספים שנעצרו בקצה שדרות השאנז אליזה.

לפי סוכנות הידיעות הצרפתית, על גופה של המפגינה היה כתוב "רודף שלום מזויף". ארגון "פמן", שחברותיו מקיימות פעולות מחאה נגד מנהיגי העולם כשהן חשופות חזה, הודיע כי הוא אחראי למעשה. נשות הארגון שמרכזו בפריז מוחות לרוב נגד סקסיזם, גזענות והומופוביה. נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, המשתתף אף הוא בטקס, זכה בעבר למחאה דומה בארצו.

אישה עירומה רצה לעבר שיירות טרמפ בטקס הזכרון ל100 שנה למלחמת העולם הראשונה. רויטרס
המפגינה מול שיירתו של טראמפ, היום/רויטרס
הפגנה בעירום נגד טראמפ - מפגינה חשופת חזה נעצרה בפריז לאחר שרצה לעבר שיירתו של נשיא ארה"ב. רויטרס
רצה חשופת חזה לעבר השיירה ונעצרה, היום/רויטרס

טראמפ עשה את דרכו מארמון האליזה לעבר הטקס המרכזי לציון תום המלחמה בהשתתפות כ-70 מנהיגים מרחבי העולם. בטקס גם קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן וכן ראש הממשלה בנימין נתניהו. בהמשך היום יארח מקרון בארמון האליזה כנס שמטרתו קידום השלום.

מטרת הכנס, בהשתתפות מנהיגי העולם, היא להגביר את שיתוף הפעולה הרב-צדדי ולהימנע מחזרה על טעויות העבר שהובילו לפרוץ מלחמת העולם הראשונה. מרקל אמרה כי "יש כיום רצון להגיע לשלום אמת, אך יש עבודה רבה בעתיד". טראמפ הודיע כי לא ישתתף בכנס. טראמפ ספג ביקורת בארצות הברית ובאירופה לאחר שביטל את השתתפותו בטקס זיכרון לחיילים אמריקנים שנפלו בצרפת בעקבות חשש לגשם.

(עדכון ראשון 13:12)

אישה עירומה רצה לעבר שיירות טרמפ בטקס הזכרון ל100 שנה למלחמת העולם הראשונה. רויטרס
המפגינה מתפרצת לשיירת טראמפ, היום/רויטרס
דנולד ומלניה טרמפ בטקס 100 שנה לסיום מלחמת העולם הראשונה בפריז ,נובמבר 2018. רויטרס
טראמפ ורעייתו בטקס בפריז, היום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully