וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל אובמה חושפת: "עברתי הפלה טבעית לפני 20 שנה"

בספר זיכרונות חדש חושפת הגברת הראשונה לשעבר את הבעיות בזוגיות עם הנשיא לשעבר ברק וכן כי היא הביאה לעולם את בנותיהן דרך הפריה חוץ גופית. היא תקפה גם את טראמפ: "פגע בביטחון משפחתי, הייתי בהלם כשניצח"

צילום: רויטרס, עריכה: ניב מעוז

הגברת הראשונה לשעבר של ארצות הברית מישל אובמה חושפת בספר חדש כי היא עברה הפלה טבעית לפני כ-20 שנה. בספר זיכרונות שיפורסם בשבוע הבא, וקטעים ממנו נחשפו היום (שישי), כתבה רעייתו של הנשיא ה-44 על הקשיים בחיי הנישואים ולא חסכה גם מהנשיא הנוכחי דונלד טראמפ.

בספר בן 426 העמודים היא סיפרה כי בעקבות ההפלה, היא עברה הפריה חוץ גופית כדי להביא לעולם את שתי בנותיה, מאליה וסאשה. בריאיון לרשת ABC אמרה אובמה כי לאחר ההפלה היא הרגישה "אבודה ובודדה".

לדבריה, היא לעולם לא תוכל לסלוח לטראמפ על כך שפקפק בכך שבעלה ברק נולד בארצות הברית, ואמרה כי הוא "מסכן את ביטחון משפחתה". עוד עולה מספרה שיצא לאור ביום שלישי כי היא וברק עברו טיפול זוגי.

מישל אובמה 9.11.18. AP
הרגישה "אבודה ובודדה" אחרי ההפלה. מישל אובמה/AP

"הרגשתי שנכשלתי מאחר שלא ידעתי עד כמה הפלות נפוצות מאחר שאנחנו לא מדברים עליהן. אנחנו יושבות בכאב שלנו, חושבות שאנחנו שבורות", אמרה אובמה, הגברת הראשונה השחורה הראשונה. היא תקדם את ספרה החדש, "להיות" בעשר ערים שונות, בהן לונדון. "חשוב לדבר עם אימהות צעירות על העובדה שהפלות טבעיות הן דבר שקורה".

היא אמרה כי בגיל 34 לערך, היא הבינה ש"השעון הביולוגי הוא אמיתי" וש"ייצור הביציות מוגבל". לכן, היא פנתה להפניה חוץ גופית. "אני חושבת שהדבר הגרוע ביותר שאנו עושות אחת לשנייה כנשים, הוא לא לחלוק את האמת על הגוף שלנו ועל איך שהוא פועל", אמרה ל-ABC.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ 11.9.2018. רויטרס
תקף את אובמה בחזרה. טראמפ, הערב/רויטרס

אובמה, עורכת דין לשעבר ומנהלת ברשת בתי חולים בשיקגו, אמרה כי היחסים עם ברק נכנסו לקשיים כשהוא נבחר לסנאט של אילינוי, בזמן שהיא נותרה לבדה בבית בעת שעברה את טיפולי ההפריה. "יעוץ נישואים היה עבורנו דרך ללמוד כיצד לדבר על הקשיים שלנו", סיפרה. "אני רוצה שזוגות צעירים שחושבים שמשהו לא בסדר עמם כשיש קשיים ידעו שגם מישל וברק אובמה, שיש להם נישואים מדהימים והם אוהבים אחת את השני, עובדים על הנישואים שלהם. אנחנו מקבלים עזרה עם הנישואים שלנו כשאנחנו צריכים זאת".

בספרה היא תיארה גם כיצד התאהבה בברק בליל קיץ אחד בשיקגו. "ברגע שבו אפשרתי לעצמי לחוש משהו כלפי ברק, הרגשות באו במהירות בפרץ של תשוקה, הערכה, הגשמה ופליאה", כתבה.

"הייתי בהלם כשטראמפ ניצח"

בספרה כתבה אובמה כי היא "לעולם לא תסלח" לטראמפ על כך שתמך בתיאוריית הקונספירציה שלפיה בעלה לא נולד בארצות הברית. "כל הדבר היה מטורף ומרושע, וכמובן שהיא בקושי מסתירה את הקנאות שלה ואת שנאת הזרים" כתבה.

"מה היה קורה אילו מישהו עם לא יציב נפשית היה טוען נשק ונוסע לוושינגטון? מה היה קורה אילו אותו אדם חיפש את הבנות שלנו? דונלד טראמפ, עם הרמיזות הקולניות ופזיזות שלו, סיכן את ביטחונה של המשפחה שלי. לעולם לא אסלח לו על כך". לדבריה, היא הגיבה בהלם לניצחונו של טראמפ ו"ניסתה לחסום את כל זה".

טראמפ נשאל על דבריה לפני שהמריא הערב לפריז ותקף בחזרה. "מישל אובמה שילמה הרבה כסף כדי לכתוב ספר והם תמיד מתעקשים לעשות פרובוקציה, אז אתן לכם קצת בחזרה", אמר. "אני לעולם לא אסלח לו על מה שהוא עשה לצבא ארצות הברית שלנו כשלא מימן אותו כראוי", אמר טראמפ, בהתייחסו לנשיא אובמה. "מה שהוא עשה לצבא שלנו גרם למדינה הזאת להיות מאוד לא בטוחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully