וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה טראמפ רע ליהודים? דעה.

8.11.2018 / 17:00

בשבוע הבא יצוין יום השנה המאה לסיום מלחמת העולם הראשונה, מלחמה שהיא והשלום שאחריה נוהלו גרוע. האם הופקו הלקחים מאז? וגם: טור דעה של הילה קובו על האנטישמיות שנשיא ארצות הברית מלבה. צפו בוואלה! גלובל עם אורן נהרי

עריכת וידאו: נועה לוי בימוי: עומר טל

בתכניתו השבועית "וואלה! גלובל" עוסק אורן נהרי, עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS, בנושאים עולמיים עדכניים מזווית אחרת ובקצב מהיר. והפעם תכנית בסימן אמריקה:

בפתח התכנית מזכיר נהרי כי ביום ראשון העולם יציין את יום השנה המאה לסיום "המלחמה הגדולה", מלחמת העולם הראשונה. היא הסתיימה בשביתת נשק, לא הסכם שלום או כניעה. הסכמי השלום הגיעו אחר כך, והם היו בעייתיים, מבולבלים, ושום מטרה לא הושגה - לא החלשת גרמניה מצד אחד, לא שילובה בדרכי שלום באירופה מצד שני. האם אנחנו בטוחים שהלקחים מאז נלמדו?

בהמשך התכנית משוחח נהרי עם פרופ' איתן גלבוע, מומחה לארה"ב וליחסים בינלאומיים מאוניברסיטת בר-אילן והשניים מנתחים, לקראת פגישה אפשרית נוספת של טראמפ עם הנשיא פוטין בשבוע הבא, את דמותו של נשיא ארה"ב בראי היחסים הבינלאומיים כרגע: הערצתו של טראמפ לנשיא פוטין, האינטרסים הסותרים שעומדים בפניו בזירה הבינלאומית, והאם בסין יודעים "לאכול" את המנהיג האמריקאי?

בסוף התכנית מובא טור דעה של הילה קובו, מגישת וואלה! NEWS ועורכת התכנית: מה הקשר בין מודעת בחירות בעלת סממנים אנטישמיים (הקשורים לכסף) שחולק בקונטיקט במערכת הבחירות האמריקאית האחרונה לבין אמירות סטריאוטיפיות על יהודים (הקשורות בכסף) שאמר הנשיא טראמפ לפני שנתיים? ואיך קשורות ההפחדות של הנשיא טראמפ מפני שיירת המהגרים הצועדת ממרכז אמריקה לטבח בבית הכנסת בפיטסבורג? צפו בתכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully