וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רודן בשלושה ממדים: כך עוקבת דרום קוריאה אחרי בריאותו של קים

סיאול מדמה בתכנה מיוחדת את מצבו הגופני של שליט הצפון, שלו עבר משפחתי ואישי עשיר במחלות. ואולם, למרות היעלמות מסתורית לפני כמה שנים, בסוכנות הביון של הדרום סבורים כי בריאותו טובה

צילום: רויטרס, עריכה: יוסי אלטר

סוכנות הביון של קוריאה הדרומית משתמשת בתכנת הדמיה מתקדמת כדי לעקוב אחרי מצבו הבריאותי של מנהיג הצפון קים ג'ונג און - כך דיווחה סוכנות הידיעות יונהאפ. לפי דוח המודיעין שבו תודרכו חברי פרלמנט בסיאול, מצבו של קים טוב חרף עברו העשיר במחלות ובעיות רפואיות.

קים, לפי הערכות הדרום, בן 35, שנה פחות מגילו הרשמי לפי המשטר בפיונגיאנג. הוא השמין מאז שעלה לשלטון ב-2011 במקום אביו קים ג'ונג-איל, שסבל מלחץ דם גבוה ומסכרת. למשך תקופה מסוימת הוא צלע ונתמך על ידי מקל הליכה כשנאם בפני הפרלמנט ביולי 2014.

מנהיג צפון קוריאה, קים ג'ונג-און, במהלך הצגה בתאטרון בפיונגיאנג, צפון קוריאה  4 בנובמבר 2018. רויטרס
קים בתיאטרון בפיונגיאנג, היום/רויטרס

לפי דיווחים שונים, הרגלי האכילה שלו כוללים מזונות שמנים במיוחד, כמו גבינות אמנטל שאותן הכיר כשלמד בשוויץ. הוא גם חובב משקאות חריפים יקרים וסושי. באותה שנה הוא נעלם לכמה שבועות, אך בפיונגיאנג לא סיפרו מה הייתה אותה מחלה מסתורית שעוררה שמועות לגבי יכולתו של השליט הצעיר.

"בהתבסס על צורת ההליכה שלו, נראה שיש לו דלקת פרקים כרונית, שנגרמה כתוצאה מהדיאטה שלו ומהגנים התורשתיים שהשפיעו על חברים אחרים במשפחת קים", אמר מייקל מאדן, מומחה לקוריאה הצפונית החבר באתר המערב "צפון 38". מומים סבורים כי קים העלה במשקלו במכוון כדי להיראות יותר כמו סביו, קים איל-סונג, מייסדה של הדיקטטורה הקומוניסטית.

(עדכון ראשון: 13:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully