וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אם לא אלוהים, אז איך בעצם התחילו החיים?

1.11.2018 / 17:00

בשיחה עם הפרשנים הצעירים יפתח דיין ומעין אפרת מנסה אורן נהרי ב"וואלה גלובל" לענות אם התקווה הדמוקרטית בבחירות האמצע בארה"ב תתממש, איך תשפיע פרשת ברט קוואנו על הבחירות ומי יהיו המועמדים הדמוקרטיים ב-2020? וגם: איך בעצם התחילו החיים על פני האדמה?

רן צימט

בתכניתו השבועית "וואלה! גלובל" עוסק אורן נהרי, עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS, בנושאים עולמיים עדכניים מזווית אחרת ובקצב מהיר. והפעם:

בפתח התכנית מסביר נהרי מהו המושג "הפתעת אוקטובר" בכל הקשור לבחירות בארה"ב ומה עשוי להיות האירוע שישפיע על תוצאות בחירות האמצע שם בשבוע הבא, הבחירות לבית הנבחרים, לסנאט ולמושלי המדינות.

בהמשך עורך נהרי שיחה מעניינת עם שני פרשנים צעירים לפוליטיקה האמריקנית, מעין אפרת ויפתח דיין, בעל הבלוג "על פילים וחמורים". האם התקווה הדמוקרטית לסנדל את הנשיא טראמפ בסנאט באמת תתממש, איך תשפיע פרשת ברט קוואנו על הבחירות ומי יהיו מועמדי המפלגה הדמוקרטית לנשיאות 2020?

בסוף התכנית מתארח הסופר יבשם עזגד, מחבר הספר "החיים מתחילים כאן" שיצא לאחרונה בהוצאת ידיעות ספרים שלקח על עצמו משימה כבדה, שמה כשם הספר: לבדוק, להסביר או לפחות לשער איך התחילו החיים. התפצלות תאים, אבולוציה - את זה אנחנו מכירים, אבל אם לא בעזרת אל כל-יכול, אז איך הכל החל? מי האב המשותף הקדמון? מה הניסוי שעורר זיק של תקווה בניסיונות להבין איך כל זה קרה, ומה התרחש אחריו? צפו בתכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully