וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציידי הרוחות: שחקני הפורנו שיצאו לחקור האם יש חיים אחרי המוות

20.11.2018 / 8:36

שני אחים שעובדים בתעשיית סרטי הפורנו, נחשפו לשורה של אירועים ביזאריים בסטודיו שלהם. הם חברו לכמה כוכבות פורנו שעובדות איתם והקימו קבוצה שצדה רוחות ומעלה את האקשן בלייב לרשת

Paranormal Pornstars

אם אתם מחפשים באתרי פורנו, בוודאי תמצאו מאות פארודיות לסרטי "מכסחי השדים"למיניהם. אבל מסתבר שיש סדרה חדשה באינטרנט שבה חבורה של אנשים מתעשיית הפורנו צדים רוחות בחיים האמיתיים. בלי תסריט, ובלי צעצועי מין נלווים. הקבוצה שקוראת לעצמה "כוכבי פורנו על טבעיים" ומורכבת מארבע נשים ושני גברים, שטוענים שהם מחפשים תשובה לשאלה המוכרת: האם יש חיים אחרי המוות. אבל האם הם הצליחו למצוא תשובה?

מייסד הקבוצה המוזרה הזו, לי גרין האנגלי, קיבל את ההשראה שלו לרעיון אחרי שהוא ואחיו מיץ' עברו לעבוד בסטודיו מקומי ולפי טענתם הם שמו לב לתופעות מוזרות ובלתי מוסברת שמתרחשות במבנה המגורים שלהם בוולסול שבמרכז אנגליה. תופעות כמו דפיקות וחבטות בלתי מוסברות ואפילו רעשים של זיקוקי נפצים שנזרקים על הרצפה.

"יש אווירה מפחידה במקום הזה וסדרה של רעשים בלתי מוסברים, אבל ביטלנו אותם וחשבנו שזה בגלל שמדובר בבניין ישן", אמר לי ל"דיילי מירור", פעם אחת ישבתי על הספה לבדי בחדר ההלבשה ושמעתי רעש פיצוץ חזק. קפצתי כי חשבתי שמישהו חדר לכאן. הסתכלתי וראיתי שזיקוקי אש מופיעים לאורך הרצפה. בשבועות שלאחר מכן שמעתי צעדים למרות שלא היה שם אף אחד. המים של השירותים הופעלו והיו סדרה של שינויים אטמוספריים רנדומליים ללא הסבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully