וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגעתי למסקנה שאתם כפויי טובה": ראש העיר שלא ידע להפסיד

31.10.2018 / 8:20

ז'קי סבג, שכיהן כראש עיריית נהריה למשך 30 שנה, נחל תבוסה מוחצת מול יריבו, רונן מרלי. "השריף מנהריה", שנתניהו הגדיר כאחד מראשי העיר הטובים בארץ, ניצל את נאום ההפסד, כדי לבשר לתושבי עירו כי הם "כפויי טובה"

עריכה: יאיר דניאל

ערבי בחירות מלאים בדרך כלל בנאומי ניצחון חגיגיים, נאומי תבוסה מנומסים, ושיחות טלפון מפרגנות, אך ראש עיריית נהריה ב-30 השנים האחרונות, שהובס אמש (שלישי) בפער עצום על ידי יריבו, בחר לנצל את ההזדמנות לקרוא לתושבי העיר, שבחרו בו במשך שלושה עשורים - כפויי טובה.

"אני עוד מחפש את המילה הנכונה", אמר סבג לאחר ההפסד. "בגדול, אחרי 30 שנה, הגעתי למסקנה שרוב תושבי נהריה הם כפויי טובה". הפעילים המאוכזבים ניסו לנחם את ראש העירייה המודח וקראו לעברו - "אתה הגדול מכולם".

יריבו של סבג, רונן מרלי, קיבל 60% מהקולות, ואילו סבג נאלץ להסתפק ב-23% בלבד, מספר בלתי נתפס עבור ראש עירייה מכהן. המועמד השלישי, אורן סודאי, זכה ב-17% מהקולות.

ז'קי סבג, ראש עיריית נהריה. אוגוסט 2016. ראובן קסטרו
"השריף" הולך הביתה. ז'קי סבג/ראובן קסטרו

סבג המכונה "השריף של נהריה", נבחר לראשות העירייה לראשונה ב-1989. הוא חבר ליכוד ובבחירות הנוכחיות נתמך בידי ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אחרי שיריבו, מרלי, זכה לתמיכתו של אביגדור ליברמן.

נתניהו פנה לתושבים בסרטון ואמר על סבג כי "הוא אחד מראשי הערים הטובים ביותר במדינה ומהמנוסים, אבל תצביעו קודם כל בשבילכם עצמכם, בשביל העתיד שלכם ושל ילדיכם ולמען עתיד נהריה".

ראש העירייה הנבחר הוא רונן מרלי, בן 47, יליד העיר. קצין האג"ם של פיקוד דרום בעבר. זו מערכת הבחירות הראשונה בה הוא מתמודד.

רונן מרלי, מועמד לראשות עיריית נהריה. מערכת וואלה! NEWS
תקווה חדשה בעיר/מערכת וואלה! NEWS
  • עוד באותו נושא:
  • ז'קי סבג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully