וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איחוד מרגש אחרי 31 שנה: האם קיבלה הודעה שבנה החטוף בחיים

ג'רמיין אלן מן לא נראה מאז שיצא לטיול עם אביו בטורנטו, בעת שהיה בן שנתיים. לאורך השנים הוא חי עם אביו תחת זהות בדויה בארה"ב, אך הם נחשפו בזכות תכנה לזיהוי פנים. "מילים לא יכולות לתאר את התחושות", סיפרה האם הנרגשת

האב והבן החטוף מקנדה. -, מערכת וואלה! NEWS
האב ותמונת הבן החטוף/מערכת וואלה! NEWS, -

אם בקנדה התאחדה עם בנה החטוף אחרי 31 שנה שבהן חיפשה אחריו. הבן, ג'רמיין אלן מן, כיום בן 33, נעלם כשהיה בן שנתיים בלבד בעת טיול עם אביו, אלן מן, בטורנטו. הבן, כך התגלה, נחטף על ידי אביו, ויחד הם חיו תחת זהות בדויה בארצות הברית.

לאורך השנים נעשו מאמצים רבים להתחקות אחר גורל הבן, אולם ללא הואיל. בסוף השבוע שעבר נעצר האב בחשד להחזקת מסמכים מזויפים. החקירה הובילה לאיתור הבן שהוגדר נעדר זה שלושה עשורים.

המפגש המרגש בן האם, לינת' מן-לואיס, לבנה, התרחש בסוף השבוע האחרון כשמן טסה לארצות הברית לפגוש אותו. "מילים לא יכולות לתאר את התחושות", סיפרה לפני המפגש. "כשאמרו לי 'הבן שלך בחיים, מצאנו אותו', נעתקה נשימתי". עוד היא סיפרה שהדבר הראשון שעשתה לפני ששוחחה עם הבן, היה לאחוז בו. "רציתי לראות שהוא אמיתי. אמרתי 'אלוהים אדירים, התינוק שלי'".

לדבריה, הם דיברו במשך שעות, והיא בישלה לו ארוחה לפני ששבה חזרה לקנדה. "אני ההוכחה שאחרי 31 שנות סבל ארוכות, אסור לאדם לוותר אלא להיות סבלני, להיות חזק ולהאמין שכל הדברים אפשריים וכל דבר יכול להתרחש", הוסיפה.

מן - האב, בן 66, חטף לפי החשד את בנו בשנת 1987 במהלך טיול מתוכנן בקנדה. לאורך השנים סיפר לבנו שהאם מתה כשהיה תינוק. כשנה לפני החטיפה הזוג התגרש. מאז המקרה, משטרת טורונטו חקרה את העלמות הבן, אך לשווא. הרשויות הפיצו את תמונתו ברשתות נעדרים ונעשו מאמצים רבים לחקור את הפרשה משני צדי הגבול, לאחרונה לפני כשנתיים, עם שינוי חוקי ההגירה.

המקרה נחשף לאחר שבאוקטובר האחרון נעצר האב בקונטיקט כשניסה להגיש את תעודות הלידה המזויפות של בנו ושלו, במסגרת הליך ביורוקרטי. בתעודות נכתב כי השניים ילדי טקסס. תוכנה לזיהוי פנים איתרה את פרטיו האמתיים והובילה לאיתור הנעדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully