וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צאו להצביע": הנשיא ריבלין בטור מיוחד ליום הבחירות המקומיות

ראובן ריבלין

30.10.2018 / 6:00

יש לכם יום שבתון. נצלו אותו. תקדישו אותו בראש ובראשונה לשיפור החיים שלכם, של כולנו. ראו לילדיכם ולעצמכם כי את הדמוקרטיה חייבים לחגוג, ודאגו לממש את חובתכם בטרם תתבעו את הזכויות המגיעות לכם כתושבים בשנים הבאות

יקירי ויקירותיי תושבי ישראל,

התעוררנו הבוקר אל יום שבו אנחנו עוצרים לרגע ושואלים את עצמנו מה אנחנו מבקשים עבור עצמנו, עבור משפחתנו, עבור השכונה שלנו, לקראת השנים הבאות.

במערכת הבחירות הזו נחשפתי גם אני למגוון של מתמודדים ומתמודדות רחב ומעניין. בעלי ניסיון ו"טירונים פוליטיים", אנשים ונשים, אשר בחרו להקדיש את זמנם עבור הקהילה סביבם. זוהי מגמה משמחת וממלאת תקווה להנהגה אכפתית, מתחשבת, מתחדשת ומסורה לנו התושבים.

נשיא המדינה, ראובן ריבלין. ויקיפדיה, מערכת וואלה! NEWS
"הבחירות המקומיות - הבחירות של היום יום". נשיא המדינה ראובן ריבלין/מערכת וואלה! NEWS, ויקיפדיה

כיהנתי שנים רבות כחבר מועצה בעיריית ירושלים. אמי רחל, זכרוני לברכה, כיהנה גם היא כחברת מועצה מטעם מפלגת חירות. מניסיון אישי אני יכול להעיד כי בניגוד למה שסבורים רבים לחברי מועצה יש כוח להשפיע, ליזום, להקים מפעלי תרבות וספורט, אזורי תעשייה ומוסדות חינוך. ואתם, אתם נותנים להם את הכוח הזה.

יותר מהכול הבחירות המקומיות הן הבחירות של היום יום. הן האפשרות החשובה כל כך לתרגם את הרצונות שלנו ואת התביעות שלנו למעשים. הדאגה לרווחתנו היומיומית לא נקבעת רק על ידי המייצגים אותנו בכנסת ישראל. היא מעוצבת על ידי האנשים והנשים היושבים ברשויות המקומיות, במועצות האזוריות ובעיריות. הם המובילים, ההוגים הדוחפים והמקדמים את התקנות והיוזמות שיעצבו את הסביבה המיידית שלנו בשנים הקרובות.

קלפיות. ראובן קסטרו
"את הדמוקרטיה אתם חייבים לחגוג". קלפי/ראובן קסטרו

יש לכם היום יום שבתון. נצלו אותו. תקדישו אותו בראש ובראשונה לשיפור החיים שלכם, של כולנו.

לפני הבילוי, המנוחה או המפגש המשפחתי שקבעתם, צאו להצביע. הראו לילדיכם ולעצמכם כי את הדמוקרטיה חייבים לחגוג, ודאגו לממש את חובתכם בטרם תתבעו את הזכויות המגיעות לכם כתושבים בשנים הבאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully