וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקלט במועדון חשפנות: השעות האחרונות של שולח חבילות הנפץ

סיזר סיוק, ששלח מטענים למבקרי טראמפ, עבד במקום בחודשיים האחרונים ותועד במצלמות האבטחה כמה שעות לפני מעצרו. הוא אף נראה שורף חפצים מחוץ לוואן שלו, שבו התגורר

החשוד בשליחת מעטפות הנפץ בארצות הברית תועד שעות לפני מעצרו במועדון חשפנות בווסט פאלם ביץ', פלורידה - כך פורסם היום (שני) ברשת ABC, שהשיגה לידיה את הקלטות מצלמות האבטחה. סיזר סיוק עבד כתקליטן במקום בחודשיים האחרונים, והוא תועד במקום לאורך היממה שקדמה למעצרו. הוא אף נראה שורף חפצים מחוץ לוואן שלו, שבו הוא התגורר.

סיוק, בן 56, נעצר בעיר פלנטיישן, במרחק של כ-40 דקות נסיעה ממקום עבודתו. סיוק, חבר המפלגה הרפובליקנית שהרבה להתבטא נגד יריביו של טראמפ ברשתות החברתיות, הואשם בחמש עבירות פדרליות, כולל באיומים נגד נשיאים לשעבר. עונשו המקסימלי עלול להיות 48 שנות מאסר, לפי התובע הכללי ג'ף סשנז. הרשויות עדיין חוקרות אם היו לו שותפים נוספים ומזהירות כי ייתכנו חבילות נוספות.

תיעוד: שולח חבילות הנפץ במועדון חשפנות

הוא נעצר במגרש חניה ועל כלי רכבו, שתועד ברשתות השידור כשסביבו גורמי ביטחון רבים, היו סטיקרים רבים של טראמפ וכאלו שכללו סיסמאות נגד CNN ואיורים של כוונות רובה על פניהם של בכירים דמוקרטים. הוא בעל עבר עשיר פלילי בגין שורת עבירות, כולל איום בפצצה.

הוא שלח לפחות 14 משלוחי נפץ, כולל לנשיאים לשעבר ברק אובמה וביל קלינטון ורעייתו הילרי קלינטון, למיליארדר ג'ורג' סורוס ולחברי קונגרס דמוקרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully