וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יממה לבחירות המקומיות וקיצור עונש דורס חשין: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

29.10.2018 / 14:00

צלם: יותם רונן, שי מכלוף עריכת וידאו: ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה

יממה לבחירות המקומיות: היכן מצביעים ועד איזו שעה יהיו פתוחות הקלפיות בישוב שלכם, דנה ירקצי כתבת וואלה! NEWS מדווחת מחמ"ל ועדת הבחירות המרכזית בכפר המכביה לקראת יום הבוחר שיחול מחר. אבי אשכנזי כתב וואלה! NEWS לענייני משטרה על ההיערכות המשטרה ליום הזה, ועל ההחלטה לאפשר לראשונה לאסירים להצביע גם בבחירות לרשויות המקומיות. השנה, יום הבחירות הוא יום שבתון במשק - ד"ר אבנר שביט, מבקר הקולנוע של וואלה! NEWS עם ההמלצות לבילוי ביום החופש.

הטבח בבית הכנסת בפיטסבורג: שליח וואלה! NEWS עמרי נחמיאס עם הקהילה היהודית בה אירע הטבח הנוראי. זעם על הנשיא טראמפ, "מסית ומפלג", וקריאות שלא יבוא לבקר בעיר הכואבת.

מחאת תושבי הדרום: תושבים מעוטף עזה חסמו הבוקר את מעבר כרם שלום דרכו עוברות סחורות לרצועת עזה, במחאה על מדיניות הממשלה. מחפגן המחאה מגיע אחרי הפגנה שנערכה אמש סמוך למגדלי עזריאלי ויממה קודם לכן בכניסה לעיר שדרות. יניר יגנה, כתבנו בדרום ממשיך להביא את קולות התושבים.

עונשו של דורס שניאור חשין ז"ל יקוצר: ועדת השחרורים של הנהלת בתי המשפט קבעה כי טל מור, מי שדרס למוות והפקיר את רוכב האופניים שניאור חשין ז"ל, בנו של שופט העליון בדימוס, יישוחרר אחרי 7 מתוך 12 שנות מאסר. מור דרס את חשין למוות כשהיה תחת השפעת סמים ואלכוהול. הפרקליטות הודיעה כי תערער על ההקלה בעונשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully