וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטבח בפיטסבורג והייאוש של תושבי הדרום : המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

28.10.2018 / 14:00

צלמים: ניב אהרונסון, שי מכלוף עריכת וידאו: ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

הטבח בפיטסבורג: יממה אחרי הטבח בבית הכנסת עץ החיים בפיטסבורג עמרי נחמיאס של וואלה! NEWS מדווח מהזירה על עצרת הזיכרון שהייתה שם הלילה ועל ההתפתחות בחקירה. כתב CNN מיגל מרקז מדווח מביתו של הרוצח רוברט בווארס על פשיטת כוחות הביטחון על הבית בניסיון לצייר תמונה של הלאומן האנטישמי שירה למוות ב-11 בני אדם ופצע שישה.

המתיחות בדרום: אחרי עוד סוף שבוע של אש קשה לתושבי הדרום נמאס מסבבי הלחימה שלא נפסקים.יניר יגנה כתב וואלה! NEWS בדרום על מחאת התושבים, אמיר בוחבוט הפרשן הצבאי של וואלה! NEWS על האופציות שעומדת בפני הצבא ומרב כהן, חברת קיבוץ עין השלושה על היוזמה שלה להשבית את הלימודים בבית הספר בתיכון במחאה על המצב. "לא התגייסתי למלחמת ההתשה הזאת" היא אומרת להילה קובו, "אני לא יכולה לשבת בחיבוק ידיים ולא לעשות כלום. לא סופרים אותנו".

יומיים לבחירות המקומיות: היכן מצביעים? מה עושה מי שלא קיבל פיתק? דנה ירקצי כתבת וואלה! NEWS המסקרת את הבחירות עם כל המידע לקראת יום הבוחר/ת.

מה עובר על בית"ר ירושלים: אחרי פיטורי לוזון, הירושלמים הפסידו 5:1 לבני יהודה, מדובר בהפסד ביתי שלישי לקבוצה והיא נמצאת במקום האחרון בטבלה. האם קלינגר יביא את השינוי לקבוצה? אורן יוסיפוביץ פרשן וואלה! ספורט עם השאלה למה זה קורה לה?

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully