וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש הקהילה היהודית שהתברר שהוא נוצרי. וואלה! גלובל

25.10.2018 / 17:00

למה סיפור הרצח של העיתונאי הסעודי חשוקג'י כל כך מעניין את העולם? עד כמה אנחנו בטוחים שספר שהוברח מצפון קוריאה באמת אמיתי? וגם: דיווח מברלין על התחקיר שהסעיר את הקהילה היהודית בגרמניה. צפו בתכניתו של אורן נהרי

עריכה: נועה לוי, בימוי: עומר טל

בתכניתו השבועית "וואלה! גלובל" עוסק אורן נהרי, עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS, בנושאים עולמיים עדכניים מזווית אחרת ובקצב מהיר. והפעם:

בפתח התכנית מנסה נהרי לענות על השאלה מדוע, במציאות יום-יומית של פגיעה בזכויות אדם ושל אלפי הרוגים במלחמה של סעודיה במורדים החות'ים, דווקא סיפור רציחתו של העיתונאי הסעודי ג'מאל חשוקג'י עלה לכותרות.

במרכז התכנית משוחח נהרי עם ד"ר אלון לבקוביץ', מומחה לקוריאה ממכללת בית ברל ואוניברסיטת בר-אילן, לרגל יציאת הספר "האשמים" שהוברח מקוריאה הצפונית ומכיל סיפורים קצרים המתארים את "החיים בגן העדן של קים". עד כמה אנחנו בטוחים שזה אכן ספר מוברח ולא מתיחה? האם מתגלים בספר דברים שלא ידענו? ולאן פני השליט קים, לאחר ההתקרבות לדרום קוריאה והפסגה עם הנשיא טראמפ?

בהמשך מובא דיווח של טל רימון מברלין על התחקיר שפורסם בסוף השבוע האחרון בעיתון דר שפיגל, לפיו ראש הקהילה היהודית בעיר פינברג שבצפון גרמניה התגלה כנוצרי, בן לאב וסב שלחמו בצבא הנאצי. איך זה קרה?

ומקנחים בתזכורת הסיפור הוויראלי - משטרה בצפון אנגליה אחר ה"שודד" דיוויד שווימר.
צפו בתכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully