וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחפשים מיליארדר בין 22 אלף איש: מי זכה בפרס הלוטו הגדול בארה"ב?

25.10.2018 / 10:44

סימפסונוויל הקטנה שבקרוליינה הדרומית זוכה לעניין לאומי מאז שפורסם כי הטופס הזוכה נקנה בתחנת נוחות בעיירה. לזוכה יש 180 יום לדרוש את הכסף, והוא יכול להישאר אנונימי. "אני מקווה שהוא יעשה טוב לאזור", אמר בעל החנות

עריכה: ניר חן

רק 22 אלף איש מתגוררים בסימפסונוויל שבמדינת קרוליינה הדרומית. מאז אתמול, כולם שם מנסים להבין מי מהם זכה בפרס הגדול של 1.6 מיליארד דולר. בשעה 5:00 לפנות בוקר צלצל הטלפון בביתו של סי ג'יי פאטל, המוכר בדוכן הלוטו שבו נמכר הכרטיס הזוכה, והוא התבשר על ידי מארגני התחרות כי לפי נתוני המערכת הממוחשבת, הכרטיס הזוכה נמכר בחנות הנוחות שלו, בתחנת דלק ביציאה מסימפסונויל לעבר גרינוויל.

בשעות הבוקר כבר הוצפה החנות של בצוותי תקשורת, ומארגני התחרות בדרום קרולינה תלו בחוץ שלט "המזל הכה כאן". אך למרות כל ההמולה, התעלומה בעינה עומדת. מי קנה את הכרטיס הזוכה? לאדם המאושר יש 180 ימים לדרוש את הפרס, ולפי התקנון במדינה, יהיה לו מותר להישאר אנונימי. זאת, למרות שבמרבית המדינות הזוכה חייב להזדהות.

טפסי לוטו בעיר דלתא, לואיזיאנה, ארה"ב, 23 באוקטובר 2018 אי-פי. AP
טפסי לוטו בחנות בעיר דלתא, לואיזיאנה, אתמול/AP

עם זאת, עד שהזוכה יגיע לקחת את הפרס, בעלי הדוכן כבר גרף סכום של 50 אלף דולר - על כך שמכר את הכרטיס הזוכה. הנוהג הוא כי מנהלי הדוכן הזוכה גורפים אחוז מסכום הזכיה, סכום שיכול היה להגיע בהגרלה זו למיליון וחצי דולר, אולם התקרה של הסכום בו יכול מנהל הדוכן הזוכה לקבל הוגבלה ל-50 אלף, מהם יישארו כ-30 אלף אחרי מס.

"זה כמובן חבל מאוד עבורי", צחק פאטל עם צוותי התקשורת שהגיעו לדוכן שלו. הוא הוסיף כי בכוונתו לחלוק את הסכום עם ארבעת עובדיו, והביע תקווה כי הפרסום שזכה לו יביא יותר קונים אל החנות. "מי שלא יהיה הזוכה, אני מקווה שהוא ישקיע את הכסף באזור ויעשה טוב לקהילה", אמר פאטל.

ראשת העיר, ג'ניס קרטיס, אמרה לצוותי התקשורת כי נדהמה לשמוע שהכרטיס הזוכה נמכר בעיירה הקטנה. "אנחנו קהילה קטנה וחמה. אם מישהו צריך משהו, אנחנו שם לצדו", היא סיפרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully