וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמוקרטים על הכוונת, ללא קצה חוט: בארה"ב חוששים מחבילות נפץ נוספות

24.10.2018 / 22:27

לרשויות בארה"ב אין עדיין מידע לגבי זהות האדם שעומד מאחורי גל מעטפות הנפץ שנשלחו לבכירים הדמוקרטים. טראמפ הבטיח להעמיד את האחראים לדין ואמר כי "אין מקום אצלנו לאלימות פוליטית" ובבית הלבן גינו את המעשים. החשש: חבילות יישלחו לבכירים נוספים בדואר

צילום: רויטרס

מאות אלפי אמריקנים התעוררו היום (רביעי) לבוקר מתוח במיוחד, אחרי שכלי התקשורת דיווחו בזה אחר זה על שורת מעטפות נפץ ששוגרו לפוליטיקאים ובכירים בארצות הברית בעבר ובהווה. לאלו הצטרפו גם חפצים חשודים שנשלחו למשרדי CNN ולחברת קונגרס בפלורידה שגרמו לפינוי המוני. הרשויות בארצות הברית בודקות אם קיים קשר בין המקרים, אולם טרם נמצא קצה חוט לגבי זהות השולח. הנשיא דונלד טראמפ הבטיח להעמיד את האחראים לדין ובבית הלבן גינו את המעשים. החשש הוא כי חבילות יישלחו לבכירים נוספים בדואר. ברקע הפוליטקאים מנצלים את האירועים לקראת בחירות האמצע במדינה. כל הפרטים על היממה המתוחה בארצות הברית:

מטענים חיים - ודומים

בשעות הבוקר המוקדמות בארצות הברית הודיע השירות החשאי כי חבילת נפץ שיועדה לביתם של בני הזוג קלינטון בניו יורק אותרה לפני שהספיקה להגיע לביתם. החבילה אותרה אתמול בלילה. זמן קצר לאחר מכן התגלתה במתקני מיון הדואר חבילה נוספת החשודה כמטען חבלה ויועדה לביתם של בני הזוג אובמה בוושינגטון.

מפה - מוקדי הפיצוץ בארה"ב. מערכת וואלה! NEWS
מפה - מוקדי הפיצוץ בארה"ב/מערכת וואלה! NEWS

שני המטענים היו דומים בהרכבם זה לזה וכן לחבילת הנפץ שהונחה שלשום בביתו של המיליארדר היהודי-הונגרי ג'ורג' סורוס, תורם מפורסם של המפלגה הדמוקרטית. מפקד משטרת ניו יורק מסר כי המטען שנשלח היום לCNN היה מטען צינור חי, וכי בנוסף למטען, המעטפה הכילה גם אבקה לבנה ולא מזוהה. לפי ה-FBI, נראה כי גם יתר החבילות הכילו מטעני צינור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully