וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-FBI חוקר: מי שלח מעטפת נפץ לביתו של סורוס בניו יורק?

עובד של המיליארדר היהודי איתר חבילה חשודה בתיבת הדואר ופינה אותה לאזור מיוער סמוך. המשטרה נטרלה את המעטפה החשודה והבולשת פתחה בחקירה. סורוס נחשב לאויב הימין בארה"ב ובעולם

ג'ורג' סורוס. AP
אחד התורמים הגדולים לדמוקרטים בארה"ב. סורוס/AP

משטרת מדינת ניו יורק שבארצות הברית הודיעה הלילה (שלישי) כי היא נטרלה מכתב נפץ חשוד שנמצא בביתו של המיליארדר ג'ורג' סורוס.

המשטרה מסרה כי עובד של סורוס גילה את החבילה בתיבת דואר ואז הזעיק את הרשויות, לפני שלקח את החבילה לאזור מיוער סמוך. הבולשת הפדרלית (FBI) מסרה כי היא פתחה בחקירה. בעת התקרית, שהתרחשה אתמול בצהריים, סורוס לא היה בביתו שבבדפורד.

לקריאה נוספת
המיליארדר היהודי שהפך לאויב הימין בעולם

הודעת ה-FBI על החקירה

סורוס הפך למטרה קבועה לביקורת מצדם של ארגוני ימין קיצוני בארצות הברית ובעולם, בשל תמיכתו בארגוני זכויות אדם. המיליארדר היהודי בן ה-88, יליד הונגריה, עשה את הונו דרך ספקולציות פיננסיות ותורם כספים רבים למיזמים ליברליים וגם למפלגה הדמוקרטית בארצות הברית.

לפי תיאוריות קונספירציה של הימין האמריקני, הוא מימן את הקהל בעצרת מחאת הנשים נגד הנשיא דונלד טראמפ וכן את מהומות הימין הקיצוני בשרלוטסוויל בשנה שעברה.

בהונגריה, מולדתו, הוא מוצג כאויב האומה על ידי ראש הממשלה הלאומן ויקטור אורבן, שמאשים אותו ברצונו להציף את המדינה במהגרים מוסלמים, טענות שאותן מכחיש סורוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully