וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו לא בדיחה: הלטאה שחייגה ל"בזיליון אנשים" מבית חולים בהוואי

31.10.2018 / 0:13

קלייר סימון, וטרינרית בבית החולים ליונקים וכלבי ים, נלחצה אחרי שקיבלה 9 שיחות ללא קול אנושי בתוך רבע שעה. היא החישה את עצמה למקום ושם חיכתה לה הפתעה ענקית: המקור לשיחות היתה שממית, ולא רק היא קיבלה ממנה שיחות

KHON2 News

הווטרינרית קלייר סימון בדיוק ישבה כדי ליהנות מארוחת הצהריים שלה כשהפלאפון שלה צלצל. סימון, שעובדת כמנהלת בבית חולים גדול לחיות יונקים וכלבי ים בהוואי, הרימה את הפלאפון ובצד השני לא היה מענה. "כווטרינרית, אני רגילה לטלפונים מאנשים ששואלים כל מיני שאלות דחופות לגבי החיות שלהם", אמרה סימון. אולם, כשענתה לפלאפון שלה, היא לא שמעה מהצד השני חבר שלה לעבודה, או שיחה דחופה שקשורה לכלבי ים. במקום זאת, היא נתקלה בדממה מוחלטת, בלי ששמעה נשימות מהצד השני ואפילו לא רשרוש.

בטווח של 15 דקות, הפלאפון של סימון צילצל לא פחות מתשע פעמים, כשכל שיחה זהה - כולן מאותו מספר ובכל השיחות היתה דממה. "הדבר הראשון שחשבתי לעצמי הוא שזה סוג של מקרה חירום בגלל שהתחלתי לקבל שיחה אחרי שיחה בעקביות מדאיגה", אמרה קלייר.

אז במה מדובר אתם שואלים את עצמכם? ובכן, מסתבר שבאופן די מדהים ימי שעומד מאחורי השיחות הללו היא גקו - לטאה קטנה וירוקה ממשפחת השממיות, שנעמדה על הטלפון של בית החולים והוציאה אינספור שיחות. סימון הנלהבת ניגשה לטוויטר ותיארה באופן מפורט את השתלשלות האירועים וכיצד דבר כזה קרה.

עוד בנושא

מארק צוקרברג לגולשים: "לא, אני לא איש לטאה"
איך הגיע דרקון קומודו ענק לביוב בבנגקוק?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully