וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסערה הפוליטית והיורה שמגיע: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

24.10.2018 / 14:00

צלמים: יותם רונן, רוני כנפו עריכת וידאו: ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

עימות נתניהו - ריבלין: העיתון ישראל היום פרסם הבוקר שרה"מנתניהו חושש שהנשיא לא יטיל עליו את הרכבת הממשלה, ופועל לשנות את החוק בנושא. בית הנשיא הגיב לפרסום: "פרנויה שאינה נשענת על שום צעד מוחשי. את הטיפול בה יש להשאיר בידי אנשי מקצוע שאינם דוברים". מקורבים רה"מ אמרו שהמזימה נולדה אצל בכיר לשעבר בליכוד וכיוונו לשר לשעבר גדון סער. סער מצידו הכחיש ואמר כי מדובר בטענות מופרכות.ח"כ יואב קיש, איש הליכוד בראיון ליעקב אילון ואמיר אורן פרשן וואלה! NEWS על הפרסום שמסעיר את המערכת הפוליטית.

סוכל ניסיון פיגוע בת"א: המשטרה קיבלה קריאה על פלסטיני שמתכוון לבצע פיגוע באזור התחנה המרכזית בתל אביב. בתום מצוד בכביש מספר1 אותר החשוד, תושב ירושלים כבן 20, תיקו הועבר לחבלני המשטרה שלא מצאו שם דבר חשוד.

תאונת הפגע וברח שבה נהרג ארי נשר ז"ל: הפרקליטות מאשימה היום את שחקן הכדורגל יצחק אספה בהפקרה ונהיגה בשכרות, אך לא בהריגה. דניאל דולב, כתב המשפט של וואלה! NEWS מדווח מבית המשפט.

פרשת רצח העיתונאי ג'מאל חאשוקג'י: ארה"ב החליטה על צעדי ענישה נגד סעודיה והיא שוללת ויזת שהייה ל-21 פקידים סעודים שהיו מעורבים ברצח. הנשיא טראמפ אמר הלילה כי מדובר בפיאסקו אחד גדול ובאחד ממקרי הטיוח הגדולים בהיסטוריה. עורך חדשות החוץ אורן נהרי עם הדיווח והפרשנות על הפרשה שלא מפסיקה לייצר כותרות.

הגשם מגיע: מחר ירדו הטמפרטורות בצורה ניכרת וגשם ירד, מלווה בסופות רעמים וברד. בשישי עד שעות הבוקר ימשך הגשם לפרקים וכך גם הטמפרטורות הנמוכות. יש חשש לשטפונות בנחלי הדרום והמזרח. דני רופ, חזאי חדשות עשר, עם התחזית המעודכנת והשאלה האם מדובר ביורה.

לאן כדאי לטוס ב- 2019: הלונלי פלאנט פרסם את רשימת היעדים החמים לשנה הקרובה ובהם סרי לנקה, גרמניה וזימבבוואה. זיו ריינשטיין, עורך וואלה! תיירות עם התמונות שיעשו לכם חשק להחתים דרכון.

יש לפחות מיליארדר אחד: במדינת דרום קרוליינה נרכש כרטיס ובו המספים הזוכים בהגרלת המגה מיליונס שנערכה הלילה בארה"ב. המשמעות היא שיש לפחות זוכה אחד בפרס האסטרונומי - 1.6 מיליארד דולר. הזוכה או הזוכים המאושריןם יצטרכו להחליט אם לקחלת כמחצית מהסכום במזומן או לפרוס את קבלת הפרס ל-29 שנה.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully