וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנאום התקיף של ארדואן והגרלת המיליארדים: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

23.10.2018 / 14:00

עריכת וידאו: ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

פרשת רצח העיתונאי הסעודי ג'מאל חאשוקג'י: נשיא טורקיה ארדואן מדבר לפני זמן קצר בפני מפלגות ודורש מסעודיה תשובות והסגרת המעורבים ברצח. לדבריו, רצח העיתונאי היה מתוכנן מראש. עורך חדשות החוץ אורן נהרי על הפרשה שלא מפסיקה לייצר כותרות.

פרשת פדופיליה נחשפה היום: סוכנת משטרתית הצליחה להפיל 26 גברים בחשד לפעילות פדופיליה ברשת. בין החשודים מורה ומדריך לשחייה. בהקלטת שיחה סקייפ בין הסוכנת המשטרתית לאחד החשודים הוא נשמע משדל אותה: "כולם עושים את זה, גם בגיל 11". יניר יגנה, כתב וואלה! NEWS בדרום מעדכן בפרשה.

ח"כ מיקי זוהר מקדם את "חוק החסינות", הקובע כי חסינות ח"כ תוסר רק באמצעות דרישה מוועדת הכנסת. אם יאושר, הוא עשוי להשפיע לא רק על עתידו הפוליטי של ראש הממשלה נתניהו, אלא גם על שניים נוספים מהליכוד - חיים כץ ודוד ביטן. כתב וואלה! NEWS בכנסת יקי אדמקר מפרסם לראשונה את יוזמת החקיקה /שזוכה לביקורת באופויזציה.

שבוע לבחירות ברשויות המקומיות: בג"צ החזיר אתמול למרוץ על ראשות עיריית חיפה את המתמודדת עינת קליש רותם. ראש העיר הנוכחי יונה יהב, המתמודד מול קליש רותם, בראיון להילה קובו.

הגרלת המגה מיליונס בארה"ב: הפרס המצטבר בהגרלת הלוטו הלילה הגיע ל-1.6 מיליארד דולר, שיא של כל הזמן . עמרי נחמיאס שליח וואלה! NEWS בוושינגטון על הטירוף של האמריקאים והאם הסיכוי גדול יותר לזכות בפרס או לחטוף מכת ברק?

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully