וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר עם ירדן והזעזוע בבית"ר י-ם: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

22.10.2018 / 14:00

חקלאי מושב צפיר על המשבר עם ירדן שעלול לפגוע להם בפרנסה, חוק הנאמנות בתרבות שמרגיז את האומנים, ראש העיר תל אביב רון חולדאי בראיון למהדורה והפיטורים בבית"ר ירושלים

צלם: ניב אהרונסון עריכת וידאו: ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

שר הביטחון ליברמן אומר היום "הגענו למצב של אין-ברירה בעזה - כל האופציות מוצו". אמיר בוחבוט, הפרשן הצבאי של וואלה! NEWS על המתיחות בדרום.

המשבר עם ירדן: יממה אחרי שמלך ירדן הודיע כי הוא שוקל לבטל סעיף בהסכם השלום המבטל החכרת שני 2 אזורים: בנהריים וסמוך למושב צופר, איתן ליפשיץ מרכז המרכז של מושב צופר בראיון למהדורה על ההשלכות הכלכליות הקשות על חקלאי המושב.

חוק הנאמנות בתרבות: שורה של אמנים ואנשי רוח חתמו על מאמנה נגק חוק הנאמנות בתרבות של שרת התרבות מירי רגב. שגיא בן נון כתב וואלה תרבות עם כל העדכונים השחקנית והבימאית שרה פון שוורצה, אחת המתנגדות לחוק בראיון ליעקב אילון.

עשרה ימים לבחירות ברשויות המקומיות: ראש העיר תל אביב רון חולדאי בראיון באולפן על ההתמודדות על ראשות העיר.

זעזוע בבית"ר ירושלים: המאמן גיא לוזון פוטר מתפקידו. אורן יוסיפוביץ, פרשן וואלה! ספורט על המועמדים להחלפה.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

  • עוד באותו נושא:
  • ירדן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully