וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

23 שנה לרצח רבין והגרלת המיליארדים בארה"ב: מהדורת וואלה! NEWS

יעקב אילון

21.10.2018 / 14:00

יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי בראיון למהדורה, סעודיה שוב משנה גרסה על רצח העיתונאי חאשוקג'י, רה"מ מתייחס לראשונה לפינוי חאן אל אחמר

צלמים: רוני כנפו, ניב אהרונסון, שי מכלוף עריכת וידאו: ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

יום השנה ה-23 לרצח ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין, הנשיא ריבלין פתח את אירוע הזיכרון ואמר כי יש בתי ספר שבהם לא מוזכר כלל הרצח.נכדו של יצחק רבין, יונתן בן ארצי תקף את ראש הממשלה נתניהו: "מקטרג אותנו כחמוצים ויביא לחורבן הבית". יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי בראיון למהדורה.

פינוי חאן אל אחמר: רה"מ התייחס הבוקר לראשונה לדחיית פינוי הכפר הבדואי ואמר כי הוא יפונה בהסכמה. הקבינט המדיני ביטחוני דן היום בנושא. מטרת הדחייה היא למצות את ניסיונות המשא ומתן וההידברות עם תושבי הכפר וגורמים בינלאומיים. יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט אמר היום שמפלגתו תוודא שהפינוי אכן יתקיים. טל שלו, הכתבת המדינית של וואלה! NEWS מעדכנת.

פרשת רצח העיתונאי ג'מאל חאשוקג'י: סעודיה שוב משנה גרסה וטוענת כעת כי העיתואני נחנק למוות אחרי שסירב ללכת עם הסוכנים. גופתו גולגלה בשטיח והוצאה ברכב הקונסוליה. עורך חדשות החוץ אורן נהרי על הגרסה החדשה וגם על החלטת טראמפ לעזוב את הסכם בקרת הגרעין הגרעיני שנחתם עם רוסיה בסוף שנות ה-80.

תאונת הפגע וברח שבה נהרג ארי נשר ז"ל: בית המשפט שחרר מעצר בית את שחקן הכדורגל יצחק אספה החשוד בגרימת מוות ובהפקרה של נשר. הפרקליטות מערערת על ההחלטה.עם הפרטים לענייני משטרה כתבנו אבי אשכנזי.

תאונת הפגע וברח באשקלון: בית המשפט דן בהארכת מעצר של הנהג בן ה-23 שדרס למוות את יגאל סעדון בסוף השבוע. הנגה עצמו מאושפז בבית החולים והדיון נערך בהעדרו. כתב וואלה! NEWS בדרום יניר יגנה מדווח מבית המשפט.

הגרלת המיליארדים בלוטו בארה"ב: אחרי שבסופ"ש לא נמצא כרטיס זוכה הסכום המצטבר בהגרלה בשלישי הקרוב מגיע לשיא חדש של 1.6 מיליאיארד דולר. כתב CNN פול סנדובל מדווח ממנהטן על האמריקאים שחולמים לזכות ולחלק לקרוביהם את הכסף.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully