וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקיסטן הוציאה להורג גבר שאנס ורצח ילדה בת שש

אימראן עלי הורשע ברצח המחריד של זיינב אנסרי, שגרם לזעזוע רב במדינה והוא נמצא אשם בעוד פשעים נגד ילדים. אביה של הילדה, שנכחת בעת תלייתו, הביע אכזבה מכך שביצוע העונש לא שודר בטלוויזיה

אביה של זיינב אנסרי, שנרצחה ונאנסה, מחזיק את תמונתה בעיר קסור, פקיסטן, ינואר 2018. אי-פי, AP
בקשתו להוצאה להורג בשידור ישיר נדחתה. אביה של זיינב עם תמונתה, ינואר/AP, אי-פי

פקיסטן הוציאה היום (רביעי) להורג גבר שהורשע ברצח ובאונס של ילדה בת שש בחודש ינואר השנה, בפרשה שהסעירה את המדינה. המשטרה מסרה כי אימראן עלי, שנעצר אחרי שגופתה של זיינב אנסרי נמצאה בפח אשפה, נתלה במתקן כליאה בלאהור בשעות הבוקר המקודמות.

המקרה, שהיה המחריד ביותר משורת מעשי רצח של ילדים בעיר קסור, גרם לזעם ציבורי. עלי הורשע גם בפשעים דומים נגד שש ילדות אחרות. המעשים שפכו אור על היקף הפשעים נגד ילדים במדינה המוסלמית, שרק בחצי השנה הראשונה שלה חוותה 2,300 מקרים כאלו, בהם 57 מעשי רצח ואונס של ילדים.

אביה של הילדה וקרובי משפחה אחרים היו נוכחים בעת ביצוע העונש. "ראיתי את סופו עוצר הנשימה בעיניים שלי", אמר אמין לכתבים. עם זאת, הוא הביע חרטה על כך שהרשויות לא שידרו בשידור ישיר את ההוצאה להורג אחרי שבקשתו נדחתה על ידי בית המשפט.

משפחתה של הילדה אמרה כי המשטרה לא פעלה כראוי בימים שבהם נעדרה זיינב ועד שגופתה נמצאה, כשקרובי המשפחה, ולא השוטרים, איתרו את הקלטות תנועותיה האחרונות על ידי מצלמות אבטחה. היא נראתה מובלת על ידי גבר, בסרטון ששותף ברשתות החברתיות בהמוניו לצד ההאשטג "#צדקלזיינב".

לקריאה נוספת בנושא
פקיסטן: בת שמונה נחטפה, נאנסה ונרצחה; גופתה נמצאה בפח

  • עוד באותו נושא:
  • פקיסטן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully