וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמעט נגמר באסון": צינור מים התפוצץ בחדר של יולדת בבית החולים

16.10.2018 / 19:50

אינסטלטור שהוזמן לתקן את הצינור במחלקת היולדות בבית החולים פתח את זרם המים, שלטענת המשפחה פגעו בעוצמה באחת היולדות וגרמו לה לדימום. עוד נטען כי בית החולים ידע על הבעיה ובכל זאת שיכן בחדר את האישה. מתל השומר נמסר: "הנושא טופל באופן מידי"

עריכה: שניר דבוש

משפחתה של יולדת בשנות ה-30 לחייה טוענת כי היא נפגעה מצינור מים שהתפוצץ במחלקת יולדות בבית החולים שיבא שבתל השומר. עוד הם טענו עוצמת הפגיעה גרמה לה לדימום. לדברי משפחת היולדת, הבעיה הייתה ידועה לצוות המטפל, אך היא לא קיבלה חדר אחר.

האירוע התרחש אתמול, בסיום הלידה. היולדת אושפזה במחלקת היולדות בבית החולים, ובמקביל אינסטלטור הוזמן לתקן את התקלה בחדר בו שהתה. המשפחה טוענת שהצוות ביקש מהאינסטלטור שלא יפתח את המים, אולם הוא פתח בכל זאת וזרם המים פגע ביולדת. "זרנוק של מים השפריץ עליה", סיפר אחיה של היולדת לוואלה! NEWS. "הזרם פתח לה את הדימום, רואים בסרטון שצילמתי בבירור את הדם על הרצפה. כל החדר היה מוצף ואמא שלי נפלה והחליקה על עצם הזנב".

המשפחה פנתה לצוות המטפל וביקשה הסברים ואף תיעדה את המתרחש במחלקה. לטענת אחיה של היולדת, האירוע הסתיים בטונים צורמים בין הצוות למשפחה: "אחותי ביקשה שאצלם את הסיטואציה ולכן צילמתי - כדי לוודא שלא קרה לה משהו. האח האחראי הגיע וכמובן המשכתי לצלם כי זאת זכותי המלאה. האח פשוט בא לחטוף לי את הטלפון מהיד. רואים את זה בבירור בסוף הסרטון".

צינור מים התפוצץ בחדר יולדות תל בשומר. באדיבות המצולמים, באדיבות המצולמים
ההצפה במחלקת היולדות/באדיבות המצולמים, באדיבות המצולמים

עוד הוא ביקש להוסיף כי "הדבר הכי חמור הוא שבזמן שאחותי מתאוששת מהלידה מכניסים לה אינסטלטור לחדר זה דבר שהוא אסור בתכלית האיסור", אמר. "חשבנו שראינו מקרי אלימות כאלו רק בחדשות, בין מטופל למטפל ולהפך. זה אבסורד שהאחים והאחיות ידעו שבחדר יש בעיה של אינסטלציה ולמרות הכל החליטו לשכן אותה שם. איזה מזל שזה לא קרה כשהתינוקת הייתה בחדר, זה יכול היה להיגמר באסון כבד, גם הרופאה אמרה את זה".

מבית החולים שיבא בתל השומר נמסר בתגובה: "היולדת הוכנסה לחדר בחדר המיון החדש אשר נבנה לרווחת היולדות המגיעות אלינו. לצערנו, נגרמה סתימה במערכת המים. הנושא טופל באופן מידי והיולדת הועברה לחדר לידה. אנו מצטערים על החוויה של היולדת ושמחים שחרף תקלה לא צפויה זו, יכולנו להעניק לה את הטיפול המקצועי והבטוח ביותר לשביעות רצונה. אנו מברכים את היולדת בברכת מזל טוב לרגל הלידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully