וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לטפל בחתול ולהתקלח: ההנחיות למייסד ויקיליקס המתבצר

שגרירות אקוודור בלונדון, שבה מסתתר ג'וליאן אסאנג' בשנים האחרונות, פרסמה שורת הנחיות עבורו - לשפר את ההיגיינה האישית שלו ולדאוג טוב יותר לחיית המחמד שלו, שהפכה לכוכבת רשת. במקביל, הוחזרה לו גישה חלקית לאינטרנט

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

שגרירות אקוודור בלונדון פרסמה שורת הנחיות עבור מייסד ויקיליקס ג'וליאן אסאנג', שמתבצר בה בשנים האחרונות בשל צו מעצר נגדו. בין היתר, לפי רשת BBC, הוא נדרש לנקות את השירותים שלו ולטפל טוב יותר בחתול שלו, אחרת הוא יוחרם. אקוודור גם הודיעה כי היא תשיב חלקית את החיבור שלו לאינטרנט, אחרי שהגישה שלו נותקה במרץ בעקבות "התערבות בענייניהן של מדינות זרות".

אסאנג' בן ה-47 מתבצר בשגרירות בבירת בריטניה מאז 2012 והוא זוכה לחברתו של החתול, שניתן לו על ידי ילדיו. לא ברור מה גרם לשגרירות לדאוג מפני הטיפול שמעניק מייסד אתר ההדלפות לחתול שלו, הנהנה מחשבון טוויטר משלו. הוא נראה לעתים קרובות בחלון השגרירות מביט על עיתונאים המכונסים מחוצה לה.

עם זאת, מוקדם יותר השנה צייץ אסאנג' "חסכו במים, אל תתקלחו", מה שיכול להסביר את הדרישה של אקוודור ממנו לשפר את ההיגיינה שלו.

אסאנג', המבקש מקלט מדיני מאז ששבדיה דרשה להסגירו בגין האשמות לאונס, חושש שיוסגר בסופו של דבר לארצות הברית בשל פרסומים מסמכים דיפלומטיים של צבא ארצות הברית ב-2010. שבדיה, מצדה, ביטלה את האישומים נגדו.

החתול של ג'וליאן אסאנג' לבוש חליפה בשגרירות אקוודור, נובמבר 2016. רויטרס
ניתן לאסאנג' במתנה מילדיו. החתול בשגרירות אקוודור בלונדון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully