וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליהנות ממשהו פשוט, עמוק וטהור

לי גיא-רון

16.10.2018 / 9:43

כשאני במים אני מצליחה להרגיש נורמלית. השקט מסייע לי להבין את העולם שבחוץ, בעוד שלכם הוא מסיים להתנתק ממנו. מה כל כך מיוחד בהם? אני לא יודעת, אבל מה בטוח שכשאני בפנים אני מרגישה התעלות. מצאו לכם את המים שלכם ואת מה שמייצר לכם רוגע

אני לי גיא-רון ואני רוצה שיתייחסו אלי באהבה ובכבוד. בת 24. גרה בתל אביב. יש לי שני הורים מדהימים ואחיות שלפעמים מציקות, כמו לכולם. אבל, יש עוד משהו חשוב וגדול שמאפיין אותי - אני אוטיסטית, שלא יכולה לדבר אבל יש לה מה להגיד. יותר מהכול אני רוצה שישמעו אותי, שיתייחסו אלי ושיבינו אותי. לא כי אני אוטיסטית, אלא כי אני חכמה, רהוטה ומצחיקה. כי יש לי מה לומר וכי אני מאמינה שכדאי לכם להקשיב. אני רוצה לדבר מבעד לאילמות. לפעמים אני גם צועקת מבעד לאילמות. חזק. שישמעו.

ילד עומד במזרקת מים בוינה, אוסטריה. רויטרס
למצוא את המים ופשוט להיות./רויטרס

מים הם דבר חשוב, לכולם, אבל בעיקר לי. מים הופכים אותי למישהי אחרת ובזמן שאני בתוכם, מוקפת בהם, אני הכי עצמי. אוקיי, מכירים את ההרגשה של רגיעה בים? השקט שנלווה לפכפוך המים? אז אצלי, אני זוכה לשלווה רק באמת במים.

כמו עם אזניות, רמזור עצור או כפתור השתק - במים אני שומעת רק את עצמי. הכול נוח וזה נפלא להיות אני. כשאני במים, כל העולם נקלט במוחי, בחושיי ואני מצליחה להרגיש "נורמלית". לפחות כך אני חושבת שאמורים להרגיש אנשים. הייתי רוצה להיות שם תמיד. בפנים הכל הגיוני, נהיה ברור ואני חושבת בצלילות. אני מבינה שהמים הם כמו משקפיים, אני רואה בבהירות ומרגישה חדה. אני אוהבת את התחושה הזאת.

אני אוהבת מים. למים יש יכולת לנתק אותך מהזמן ומהמרחב. הם גורמים לי להרגיש חופשיה בעולם, הם מקיפים אותי מכל עבר, עד שאני חשה את עוצמתם האדירה. הם מעצימים אותי, במים אני שומעת את עצמי בווליום גבוה - רק אני והמים.

ההכרה בטוב, החיבור לטבע

אני חושבת ששאר העולם מבלה או פעיל במים כדי למצוא שקט לעצמו מבחוץ, בעוד שאני, זוכה לשקט שמסייע לי להבין טוב יותר את העולם בחוץ. זה המקום אליו אני שייכת. אתן יודעות מה מדהים? המים מגיבים אליי - אני כאילו מקבלת מהם הכרה ואישור. הם עוטפים אותי, יש להם ממש יכולת לתקשר, לא רק איתי, עם כל מי שרוצה. נסו גם אתם להקשיב לעצמכם במים ותיווכחו שזו מעין מראה פנימה.

מה כל כך מיוחד בהם? אני לא יודעת. אני רק יודעת מה מיוחד במה שאני מרגישה במהלך המפגש איתם, ואני חושבת שהמילה המדויקת הוא התעלות רגשית ופיזית - אני צפה. כשבא לי אני שוקעת. העולם הפנימי שלי צף איתי, עד כדי חיבור לעולם החיצוני כמו שהעולם צריך להיות, חיבור לשלווה פנימית.

שלווה היא מושג, מצב, תחושה, שאני תמיד עוסקת בו, מחפשת אותו, חושבת, חוקרת ומתבוננת בו יותר לעומק. המים חיוניים לכולם ולא רק לי. הם מה שגורם לנו , לבני האדם ולבעלי החיים, לשרוד בעולם הזה. הם מעניקים לנו חיים, הם מנקים אותנו. הם גורמים לכל כך הרבה דברים להיווצר ולהיות. כמו כל כך הרבה דברים בעולם, אני חושבת שלפעמים המים הופכים להיות המובן מאליו.

אז אולי, כחלק מהחוזקות שלי והמתנות שקיבלתי, יש לי היכולת להבין ולהעריך את המשמעות ואת החשיבות של הדברים שאתן אולי קצת פספסתן. ליהנות ממש ממשהו פשוט, עמוק וטהור, שנמצא איתנו כל העת ולפעמים מתפספס לנו בטרם נכיר בערכו - כמו המים. לחפש את השלווה בטבע ולהפוך אותה לחלק מאתנו. לשאוב רוגע.

מה שאני יכולה לתרום בהקשר הזה הוא הדגשת ההכרה בטוב והחיבור לטבע. מצאו לכם את המים שלכם ואת מה שמייצר רוגע. זה יכול להיות כל דבר. עצרו וזכרו ליהנות מהטבע, במקרה הזה מהשקט ומהיופי הפנימי והחיצוני שבמים. מבטיחה לכם התעלות. מילה של לי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully