וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלבי קרס וגרפיטי: אלמונים השחיתו את מטה הבחירות של אסף זמיר

13.10.2018 / 19:31

כתמי צבע וצלבי קרס רוססו על מטה הבחירות של המתמודד לראשות עיריית תל אביב אסף זמיר. פעיליו מסרו כי "ככול שהתמיכה בזמיר מתחזקת כך ישנם יותר גילויי שנאה כלפיו". המשטרה פתחה בחקירה

עריכת וידאו:ניר חן

אלמונים השחיתו היום (שבת) את מטה הבחירות של אסף זמיר המתמודד לראשות עיריית תל אביב. על המבנה רוססו כתובות גרפיטי וצלבי קרס. משטרה שהגיעה למקום פתחה בחקירה.

ממטה זמיר נמסר כי "צר לנו לראות שככל שהתמיכה באסף זמיר לראשות עיריית תל אביב מתחזקת, אנו נחשפים לגילויי שנאה מהסוג הבזוי ביותר". הפעילים הוסיפו כי לתופעות כאלה "אין מקום בשיח הציבורי. אנו מוקיעים אותן בתוקף וקוראים לציבור לשמור על התנהלות מכובדת ומכבדת".

גם ראש עיריית תל אביב רון חולדאי התייחס למקרה וגינה אותו בתוקף. "אסור להשלים עם תופעות אלימות מסוג זה. זו פגיעה חמורה בטוהר הבחירות. פניתי אישית למפקד המחוז, וביקשתי לעשות הכל כדי למצוא את מי שביצע זאת ולהעמידו לדין".

מטה הבחירות של אסף זמיר הושחת עם צלבי קרס. מטה הבחירות של אסף זמיר, מערכת וואלה! NEWS
כתמי צבע וצלבי קרס. מטה הבחירות של זמיר שהושחת בתל אביב, היום/מערכת וואלה! NEWS, מטה הבחירות של אסף זמיר
מטה הבחירות של אסף זמיר הושחת עם צלבי קרס. מטה הבחירות של אסף זמיר, מערכת וואלה! NEWS
"ככול שהתמיכה בזמיר מתחזקת כך ישנם יותר גילויי שנאה . מטה הבחירות של זמיר שהושחת, היום/מערכת וואלה! NEWS, מטה הבחירות של אסף זמיר

בשבוע שעבר פורסמו ממצאי הסקר של וואלה! NEWS שהראו פער של כ-10% בין ראש העיר המכהן רון חולדאי לבין אסף זמיר, סגן ראש עיריית תל אביב מאמין כי הוא זה שיזכה לבסוף בבחירות הקרובות. על פי הסקר שנערך על ידי מכון המחקר "פאנלס פוליטיקס" בראשות מנחם לזר, חולדאי קיבל תמיכה של 32%, מיד אחריו זמיר עם 23%. למרות הפער, מהסקר עולה כי 29% טרם החליטו.

זמיר אמר בריאיון לאולפן וואלה! NEWS כי הוא אינו עוסק באפשרות שלא ייבחר בבחירות הקרובות, וציין את סקר וואלה! NEWS שהתפרסם אתמול. "בסקר השתקף פער חד-ספרתי שילך ויצטמצם אני בטוח שאהיה ראש העיר הבא. יש 30% שלא החליטו, וזה הרבה אנשים שאצטרך לשכנע. אני עובד הכי קשה שעבדתי מעולם כדי להיות ראש העיר".

  • עוד באותו נושא:
  • אסף זמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully