וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאיץ החלקיקים עלול לזמן אל הודי שיחסל את האנושות"

19.10.2018 / 23:49

אם עד היום חשבתם שמאיץ החלקיקים, שגילה את החלקיק האלוהי ב-2012, עוזר בפריצות דרך מדעיות, תשכחו מהכל. תאורית קונספירציה חדשה טוענות כי הוא יצר חור שדרכו האנושות כולה תיהרס על ידי כוח אלוהי

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

בסרטון פיזיקאים איתרו במאיץ החלקיקים את "החלקיק האלוהי", בוזון היגס

מאיץ החלקיקים על גבול שווייץ-צרפת משמש את החוקרים כדי להפגיש חלקיקים שונים במהירויות שונות ועל ידי כך לבצע ניסויים פיזיקליים מגוונים - כמו זה שגילה את "החלקיק האלוהי" ב-2012.

אלא, שייתכן שלפעולות הללו יש משמעויות מרחיקות לכת כמו לזמן את אלוהים או מנגד כוח מרושע, כך לפחות עולה מכמה תאוריות קונספירציה שפורסמו לאחרונה ברחבי הרשת. והם נשענים (אבל ממש בקלות) על טענות מדעיות - כמו זו שהעלו פרופסור אירינה ארפבה ודוטוקר איגור וולוביץ' ממכון סטלקוב למתמטיקה במוסבה שטענו כי כששני חלקיקים נפגשים במאיץ החלקיקים, זה יכול ליצור חור בזמן.

אותה טענה תפסה את עיניהם של האנשים שמפיצים את תאוריות הקונסיפרציה לפיו המפגש הזה יצר שרוול אל עולם אחר. "על פי המכון האירופי לאנרגיה גרעינית, החיפוש אחר החלקיק האלוהי היה כל כך מכוון מטרה, שלא שמו לב למה שבאמת התרחש - נוצר שרוול תת קרקעי ונפתח חלון שממנו אלוהים יכול להגיע אל הארץ", נטען באתר All Time Conspiracies.

עוד ב"אסור לפספס":
צילמה את המנקה נופלת מבניין ונשלחה לכלא מסיבה הזויה
כל הדגים האלה אמיתיים וזה הדבר הכי מלחיץ שתראו בחיים
עצרו! אל תעשו את הטעות הזאת כשאתם מכינים גוואקומולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully