וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח בנתניה, לוסי אהריש וצחי הלוי התחתנו: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

11.10.2018 / 14:00

צה"ל השמיד מנהרה פלסטינית, אותר החשוד ברצח זוגתו בנתניה, זאב אלקין על המרוץ לראשות עיריית ירושלים, הוריקן מייקל נחלש, החתונה המפתיעה של לוסי אהריש וצחי הלוי ומה יש לישראלים לחפש באוזבקיסטן?

צילום:ערן גילווארג, רוני כנפו, CNN עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:


צה"ל השמיד מנהרת טרור נוספת. הכתב בדרום יניר יגנה מדווח. הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט על משמעות חשיפת המנהרות.

עליזה שפק נמצאה אמש ללא רוח חיים בדירתה שבנתניה עם סימני אלימות קשים ודקירות בפלג גופה העליון.בעלה החשוד ברצח אותר. אור רביד דווח מהזירה.

בית המשפט המחוזי בבאר שבע הפך הבוקר את ההחלטה בדבר קיצור עונשו של האני דאריש שהסיע את המחבל שרצח את חיילת מג"ב הדס מלכא. יניר יגנה דווח מבית המשפט.

פחות משלושה שבועות לבחירות ברשויות המקומיות, זאב אלקין המתמודד על ראשות עיריית ירושלים , התראיין על סיכוייו לזכות בתפקיד.

הוריקן מייקל אמנם נחלש הלילה לדרגה אחת, אבל היכה בעוצמה 4 בצפון פלורידה. כתבת CNN נטשה צ'אן מדווחת.

אמש נישאו המגישה לוסי אהריש והשחקן צחי הלוי. ח"כ אורן חזן צייץ בתגובה "לא מאשים את לוסי אהריש שפיתתה נפש יהודי, כן מאשים את צחי המתאסלמלוי". השחקנית מיה דגן
הסבירה מדוע פרסמה פוסט בנושא.

הערב תתמודד נבחרת ישראל במשחק השני בליגת האומות בניסיון להעפיל ליורו 2020מול סקוטלנד. אורן יוסיפוביץ, מוואלה ספורט, על מה שצפוי.

אוזביקסטן, המדינה המוסלמית במרכז אסיה, רוצה את הישראלים. זיו ריינשטיין , עורך וואלה תיירות, מביא רשמים מביקור בה.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully