וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולה חצבת התגלה בטיסה מאילת לת"א; משרד הבריאות קורא להיבדק

10.10.2018 / 13:51

לאחר שנוסע גילה תסמינים של המחלה, קראו במשרד הבריאות לתינוקות, נשים הרות ולנוסעים שסובלים מליקויים במערכת החיסון להיבדק אצל רופא כדי לשלול הדבקות במחלה. בחודש שעבר התגלתה המחלה בטיסות מאוקראינה לישראל

ShutterStock

חולה בחצבת התגלה בטיסה של חברת ישראייר שיצאה שיצאה אתמול (שלישי) מאילת לשדה דב בתל אביב. החולה טס בטיסה שמספרה 6H474, משרד הבריאות קרא לנוסעי הטיסה, במידה ומי מהם יפתח מחלת חום או פריחה, לידע את הרופא המטפל כי היו במגע עם חולה חצבת.

במשרד הבריאות קראו לתינוק בגיל שנה ומטה, נשים הרות ולנוסעים שסובלים מליקויים במערכת החיסון כגון חולי סרטן בזמן טיפולים כימותרפיים, חולים מטופלים בסטרואידים במינון גבוה או חולי איידס לפנות טלפונית בהקדם להתייעצות על הצורך בקבלת חיסון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מטוס ישראייר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחודש שעבר הודיע משרד הבריאות כי במספר טיסות מקייב לישראל ובחזרה בימים האחרונים, קיים חשש להידבקות בחצבת. זאת לאחר שבטיסה מקייב דרך אמסטרדם של חברת UIA, ומאמסטרדם לתל אביב בחברת KLM הגיע נוסע עם חשש להידבקות חצבת.

באותו יום, בטיסת אייר אוקראינה לתל אביב שיצאה ב-12:00, הגיע נוסע שגם לגביו קיים חשד כי חלה בחצבת. לאור זאת מתבקשים נוסעים המשתייכים לקבוצות סיכון לפנות טלפונים בהקדם להתייעצות על הצורך בקבלת חיסון. קבוצות הסיכון הן תינוקות מתחת לגיל שנה, נשים הרות, ואנשים הסובלים מליקויים במערכת החיסון.

  • עוד באותו נושא:
  • חצבת
  • אילת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully